×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تیم ملی فوتسال ایران پیش از اعزام به مسابقات برزیل در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتسال بانک کارآفرین می‌رود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۸ شهریورماه سال جاری تیم ملی فوتسال ایران در جریان اردوهای تدارکاتی خود برای حضور مقتدرانه در مسابقات چند جانبه برزیل و همچنین دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا، در دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتسال بانک کارآفرین خواهد رفت.
تیم ملی ایران با هدایت وحید شمسایی و حضور بازیکنان دعوت شده در اردویی ۳ روزه به سر می‌برد و قرار است روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه به همراه ۱۴ بازیکن به برزیل سفر کند. رقبای ایران در این تورنمنت چندجانبه تیم‌های پاراگوئه و کلمبیا هستند و در صورت صعود به مرحله حذفی، یکی از تیم‌های برزیل، ژاپن یا عربستان روبروی ایران صف‌آرایی خواهد کرد.

تیم بانک کارآفرین نیز که قرار است آخرین محک جدی تیم ملی، پیش از اعزام به برزیل باشد، قهرمان جام صنعت بانکداری است و در جریان اردوهای آماده‌سازی خود با تیم‌های ملی امید ایران و عراق و تیم لیگ برتری نیروی زمینی بازی کرده است. میشل پطروس، مربی تیم ملی کویت و محمود قاضی، مربی تیم ملی امید ایران، هدایت تیم فوتسال بانک کارآفرین را برعهده دارند.

بانک کارآفرین در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به ورزش کارکنان خود به ویژه فوتسال داشته و علاوه بر حضور مقتدرانه در مسابقات صنعت بانکداری، فوتسال داخلی را نیز با هدف افزایش انگیزه کارکنان و کشف استعدادهای ورزشی به طور منظم برگزار کرده است. نتیجه این برنامه‌ریزی منسجم و حرفه‌ای، تشکیل تیم فوتسال کارآفرین است که عنوان قهرمانی جام صنعت بانکداری کشور را نیز در اختیار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.