×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف خود، نیروی انسانی را مهم‌ترین عامل موفقیت می‌دانیم و تکریم کارکنان شرکت طی دو سال گذشته به شکل‌های گوناگون، بزرگ‌ترین عامل موفقیت ما در همه عرصه‌ها بوده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در جلسه مشترک با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان صمت استان هرمزگان و هیئت همراه برای بررسی و بازدید طرح‌های توسعه‌ای شرکت، بیان کرد: فولاد هرمزگان همگام و همراه با دولت سیزدهم و ورود استاندار جدید به استان هرمزگان، کلنگ چهار طرح توسعه‌ای را به زمین زد و در ادامه این طرح‌ها به ۱۱ پروژه بسیار بزرگ رسیده‌اند. ارزش کنونی این پروژه‌ها به حدود ۱۲۸ هزار میلیارد تومان می‌رسد و می‌تواند تحول بسیار بزرگی برای اقتصاد استان هرمزگان و کشور ایجاد کند. برنامه‌ریزی کرده‌ایم این طرح‌ها طی سه سال آینده به بهره‌برداری برسند.

وی با اشاره استراتژی‌های کلان صنعت فولاد کشور برای استان هرمزگان، تاکید کرد: فولاد هرمزگان به دنبال تحقق چشم‌انداز تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در استان هرمزگان و تبدیل شدن این استان به قطب نخست تولید فولاد در کشور است که این مهم با همراهی و پیگیری استاندار محترم با فولاد هرمزگان و حمایتهای دکتر طیب نیا مدیرعامل محترم فولاد مبارکه تسهیل و تسریع شده است. پس از بهره‌برداری از طرح‌‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان تحول عظیمی در صنعت فولاد کشور ایجاد خواهد شد.

معروفخانی نیاز فولاد هرمزگان برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای را یک هزار مگاوات برق و ۲۴۰ هزار نرمال مترمکعب گاز دانست و خاطرنشان کرد: پیگری اخذ مجوزهای لازم نیاز به مساعدت و پیگیری استاندار را دارد تا روند اجرای طرح‌های توسعه فولاد هرمزگان سرعت بیشتری بگیرند.

رکوردشکنی با وجود قطعی برق

مدیرعامل فولاد هرمزگان به بزرگ‌ترین چالش صنعت فولاد کشور یعنی محدودیت‌های برق اشاره کرد و افزود: قطعی برق باعث کندی رشد و عدم تحقق ظرفیت اسمی فولاد هرمزگان شده و باعث وارد آمدن عدم‌النفع قابل توجهی به این شرکت شده است. با این وجود فولاد هرمزگان در سال گذشته موفق به ثبت ۳۶ رکورد تولید روزانه، ماهانه و سالیانه شده بود و این رکوردها در سال جاری نیز ادامه یافته‌اند. هر چند که قطعی برق در سال جاری بیش از سال گذشته بوده است.

رشد کیفیت همگام با رشد کمیت

معروفخانی ادامه داد: فولاد هرمزگان علاوه بر افزایش تولید و رکوردشکنی، به کیفیت محصول خود نیز توجه داشته و تختال این شرکت کمترین میزان عیوب سطحی را در میان رقبای خود دارد که عامل بسیار مهمی در جذب مشتری بوده است. این شرکت با عرضه به موقع محصولات خود در بازار داخل علاوه بر فروش مناسب توانسته نیاز بازار را به محصولات خاص برآورده کند که این مهم مورد توجه و تقدیر مسئولان مربوطه قرار گرفته است.

پایبندی فولاد هرمزگان در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی

وی خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان یکی از بنگاه‌های متعهد در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است و همواره در صحنه حضور دارد. این مهم را در حوادث گوناگون، کمک به خیریه‌ها و مساجد و… می‌توان مشاهده کرد. همچنین شرکت ما به صورت جدی به امر ورزش وارد شده و بالغ بر یک هزار ورزشکار در رده‌ها و رشته‌های گوناگون دارد که توانستند در عرصه‌های استانی، ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.

تکریم نیروی انسانی در فولاد هرمزگان

مدیرعامل فولاد هرمزگان توجه و تکریم نیروی انسانی را یکی از رموز موفقیت این شرکت در عرصه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: فولاد هرمزگان همه کارکنان خود اعم از امانی و پیمانی را بیمه کرده و تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار داده که این مهم برای نخستین بار در کشور میان شرکت‌های فولادی اتفاق افتاده است. همچنین در زمان‌های ثبت رکورد، به تمام کارکنان شرکت پاداش پرداخت می‌شود که در افزایش انگیزه آن‌ها بسیار موثر واقع شد. همچنین به تمام کارکنان ماهیانه بسته‌های کمک‌معیشتی داده می‌شود.

معروفخانی در پایان ضمن تشکر از حضور استاندار هرمزگان و هیئت همراه در فولاد هرمزگان بیان کرد: فولاد هرمزگان میان تولیدکنندگان فولاد کشور مانند ستاره‌ای می‌درخشد و با همراهی همه مسئولان استانی می‌توانیم با به سرانجام رساندن طرح‌ها به قطب نخست تولید فولاد در کشور تبدیل شویم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.