×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر روح اله سهرابی در این دیدار گفت: با تلاش های مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی بخشی از بدهی های دولت به سازمان در راستای پاسخگویی به یکی از مهمترین درخواست های بازنشستگان و مستمری بگیران وصول شد تا با اجرای متناسب سازی حقوق، سطح معیشت و رضایتمندی بازنشستگان و مستمری بگیران ارتقاء یابد.
وی اظهار کرد: با وجود مشکلات، مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین اجتماعی پرداخت و به روز رسانی شده است و ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات درمانی در بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم  اولویت اصلی ماست تا کرامت بیمه شدگان حفظ و رضایتمندی آنان افزایش یابد.
دکتر سهرابی ادامه داد: وظیفه تمامی مدیران و کارکنان صیانت از ذخایر و منابع بین نسلی سازمان و استفاده بهینه و صحیح از آن در جهت ارائه تعهدات به بیمه شدگان است. در همین راستا بر عملکرد مراکز درمانی و جلوگیری از خدمات القایی بازرسی و نظارت جدی داریم و زمینه را برای نظارت بیشتر شرکای اجتماعی فراهم می آوریم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی افزود: کمیت و کیفیت خدمات مورد توجه است و بودجه لازم برای تکمیل و راه اندازی هر چه سریعتر پلی کینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) اراک به این مدیریت اختصاص یافته است تا با تکمیل پروژه و جدا شدن بخش بستری بیمارستان از بخش سرپایی فرصتی برای ایجاد یک بخش جدید و توسعه و بهبود خدمات پیدا شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.