×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
توسعه خدمات الکترونیک منجر به رشد نسخه نویسی الکترونیکی شده است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر رضا قنبرپور در دیدار با سردار آقازاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تشریح اقدامات مهم سازمان به ویژه توسعه خدمات الکترونیک به رشد نسخه نویسی الکترونیکی در مراکز درمانی طرف قرارداد و حذف دفترچه های درمانی با تشویق و ترغیب پزشکان اشاره کرد.
وی یاز مردم و بیمه شدگان استان برای اعمال جراحی قلب را یادآور شد و اظهار داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در کنار اقدامات مهم سازمانی برای ارتقاء و رشد کمی و کیفی خدمات درمانی، راه اندازی بخش جراحی قلب و آنژیو گرافی و آنژیوپلاستی در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت را به عنوان یکی از برنامه های مهم خود در مرحله اجرا دارد.
دکتر قنبرپور از برنامه های مهم دیگر درمان تامین اجتماعی استان، افزایش ده تخت NICU، بخش مراقبت ویژه نوزادان و راه اندازی بخش تروما و حوادث در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت را بیان کرد و افزود: از برنامه های توسعه ای درمان استان تجهیز ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی انزلی است که در دو طبقه روی همکف با زیر بنای ۲۴۵۰متر مربع ساخته شده است . این پلی کلینیک تخصصی می تواند با ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی ،رفت و آمد مردم و بیمه شدگان غرب استان را به مرکز استان به منظور دریافت خدمات تخصصی و فوق تخصصی کاهش دهد.
سرپرست مدیریت درمان استان گیلان همچنین به تجهیز مرکز درمانی آستانه اشرفیه که در سالجاری با زیربنای ۳۶۴۰ مترمربع به طور مشترک با شعبه تامین اجتماعی ساخته شده اشاره و افزود: کار جذب پرسنل این مرکز انجام شده و امید است بزودی با تجهیز این مرکز درمانی، خدمات دهی به بیماران نیازمند آغاز شود.
سرپرست مدیریت درمان استان در این دیدار همچنین ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی لنگرود را یاد آورشد و اظهار داشت: این مرکز درمانی با زیربنای ۱۴۰۰۰ متر مربع تاکنون بیش از ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امید است با اتمام عملیات ساخت این مرکز درمانی، بخش مهمی از نیازهای درمانی بیمه شدگان شرق استان به خدمات تخصصی و فوق تخصصی رفع شود.
شایان ذکر است در این دیدار، سردار آقا زاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز نتوانسته ایم در زمینه ارتقای خدمات درمانی در مناطق محروم استان به نحو شایسته در توسعه خدمات تخصصی اقدام نماییم، اظهار داشت: اجرای طرح های نوین و توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی می تواند در کاهش کمبودهای درمانی استان به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته کمک شایانی به مردم نیازمند و بیمه شدگان تامین اجتماعی استان نماید.

دکتر قنبر پور همچنین در دیدار با رئیس هیات مدیره نظام پزشکی استان گیلان، به وجود مجهزترین دستگاه سی تی اسکن و ام آر آی در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت اشاره کرد و اظهار داشت: با تکمیل نیرو های متخصص رادیولوژی و راه اندازی بخش تروما و حوادث در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) که در یکی از مسیر های مهم ورودی شهر رشت و همچنین شهر صنعتی واقع شده است، می تواند نقش مهمی در خدمت رسانی به بیمه شدگان و مردم استان داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب انجمن رادیولوژی استان در ارائه خدمات تشخیصی به بیمه شدگان تامین اجتماعی اظهار داشت: مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی استان نیازمند ارتقاء و توسعه خدمات تشخیصی در بخش رادیولوژی هستند از اینرو همکاری نزدیک انجمن رادیولوژی استان با مدیریت درمان تامین اجتماعی می تواند در افزایش کمی و کیفی خدمات این بخش موثر باشد.

دکتر نقی رمضانی رئیس هیات مدیره انجمن رادیولوژی گیلان نیز در این دیدار برای تامین نیروی پزشک رادیولوژیست برای بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت قول مساعد همکاری داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.