×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی افزود: در همین راستا تعداد تلاش‌های متوالی ناموفق برای دریافت رمز اول و دوم (ایستا‏ و پویا) جهت ‌کارت‌های بانکی این بانک در هرشبانه روز به ۵ بار افزایش یافت.
بهمنی تأکید کرد: تعداد تلاش‌های متوالی ناموفق جهت ورود به درگاه‌های الکترونیکی نظیر؛ اینترنت بانک، موبایل بانک و سایر درگاه‌ها نیز در هر شبانه‌روز نیز به ۵ بار افزایش یافت تا مشتریان مهلت بیشتری برای انجام امور بانکی خود داشته باشند.
وی در ادامه تصریح کرد: آن دسته از کارت‌های پست بانک ایران که تاریخ انقضاء آنها تمام شده و یا حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹دارای اعتبار می‌باشد تا پایان اسفندماه سال ۱۳۹۹تمدید گردید.
بهمنی گفت: سقف برداشت نقدی دارندگان پست‌بانک‌کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز این بانک از ۲ میلیون ریال به ۵ میلیون ریال و همچنین وجه انتقال کارت به کارت شتابی از ۳۰ میلیون ریال به ۵۰ میلیون ریال در هر شبانه روز افزایش یافت.
مدیرامور فناوری اطلاعات پست بانک ایران درپایان تأکید کرد: با توجه به ارائه تمامی خدمات بانکی از طریق درگاه های الکترونیکی این بانک از مشتریان درخواست داریم که برای کمک به کاهش شیوع ویروس کرونا از مراجعه‌های غیرضرور به شعب و باجه‌ها جداً خودداری نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.