×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، اقبال بافکار رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان افزود : تعداد ۱۸۳ هزار و۴۹۱ نفر از جامعه ۲۶۶ هزار و۷۳۰ نفری مستمری بگیران و افراد تبعی آنها یعنی ۶۹ درصد از مجموع جامعه هدف در این قشر تحت پوشش بیمه های تکمیلی درمان و عمر و حادثه هستند .

 بافکار با گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، از اقدامات ارزنده سازمان تامین اجتماعی در سالجاری از جمله اجرای متناسب سازی حقوق و افزایش سهمیه وام ها قدردانی کرد و اذعان داشت : با تخصیص اعتبارات مناسب به استان موفق شده ایم در ۵ ماهه سپری شده از سالجاری تعداد ۵۰۰ فقره وام و ۱۸۷۱ فقره وام دیگر به بازنشستگان ارائه کنیم.

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان گیلان افزود : مقدار وامهای اعطائی نیز از دو میلیون تومان به چهار میلیون در سالجاری افزایش یافته است .

اقبال بافکار اجرای متناسب سازی مستمری ها را گامی بلند و ارزشمند و تحقق خواسته چندین ساله بازنشستگان برشمرد و افزود : اجرای این مهم در معیشت و رفع نیازهای اقتصادی بخش قابل توجهی از مستمری بگیران که حداقل بگیر هستند بسیار تاثیرگذار است .

وی حذف اعتبار دفترچه های درمانی در سالجاری را از دیگر اقدامات خوب تامین اجتماعی قلمداد و اذعان داشت : ضرورت مراجعه بازنشستگان به شعب و کارگزاری ها برای تمدید اعتبار دفترچه ها و دشواری های این کار بویژه با شیوع بیماری کرونا ، یکی از دغدغه های این قشر بود که با حذف تمدید اعتبار و انجام غیرحضوری استحقاق سنجی بار سنگینی از دوش این گروه برداشته شد .

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان همچنین اظهار داشت : درسالجاری بدلیل شیوع ویروس کرونا و عدم امکان سفر بمنظور حفظ سلامت بازنشستگان ، طرح کرامت رضوی و زیارت حرم مطهر امام رضا علیه السلام متوقف شده است که به حول و قوه الهی پس از عادی شدن شرایط این برنامه را با همت مدیران سازمان تامین اجتماعی ادامه خواهیم داد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.