×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، تقویت حوزه سرمایه‌گذاری را از مهمترین راهبردهای این شرکت برشمرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر احمد جوادی‌پور که به منظور بررسی عملکرد شعبه سمنان و گفتگو با مدیران ارشد آموزش و پرورش این استان به این شهر سفر کرده بود، پس از بازدید از شعبه این شرکت و گفتگو با همکاران، در نشست کارکنان و نمایندگان شبکه فروش حضور یافت.
در نشست فوق که معاونان بازاریابی و فروش، بیمه‌های اموال و مسئولیت نیز حضور داشتند، قائم مقام بیمه دانا طی سخنانی با اشاره به اهم برنامه‌ها و اهداف این شرکت اظهار داشت: یکی از مهمترین راهبردهای بیمه دانا، تقویت حوزه سرمایه‌گذاری است که خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون رشد چشمگیری داشته و چشم انداز تعیین شده، عبور از مرز پنج هزار میلیارد تومان است.
وی با اشاره به قرارداد آموزش و پرورش و میزان رضایتمندی حداکثری مسئولین استانی این بیمه‌گذار از مدیریت و پرسنل بیمه دانا در شعبه سمنان، خدمت‌رسانی هرچه بهتر به این قشر را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد در ماه‌های آتی و با طرح‌های در حال بررسی، شرکت بیمه دانا سهم پرتفوی بیشتری بدست آورد.
در ابتدای این نشست، مسعود رستم پور و منصور حسینی معاونان بازاریابی و اموال و مسئولیت طی سخنانی، با ابراز خرسندی از حضور در شعبه سمنان، ضمن اشاره به ظرفیت‌های بیمه‌ای این استان با ارائه آمار صدور، همچنین خسارت شعبه و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته، نقاط قوت و ضعف احتمالی را یادآور شدند و مهمترین انتظارات شرکت از شعبه سمنان را مطرح کردند.
در این نشست وحید فیاضی رئیس شعبه سمنان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه، به تشریح برنامه‌های پیش‌روی شعبه تا پایان سال پرداخت و سپس نمایندگان و اعضای شبکه فروش، اهم مشکلات و دغدغه‌های کاری خود را بیان کردند.
همچنین گفتنی است در سفر قائم مقام بیمه دانا به استان سمنان، جلسه‌ای نیز با مدیرکل، معاون فنی و مسئولان اداره رفاه و پشتیبانی کل آموزش و پرورش برگزار شد.
در این جلسه دکتر جوادی‌پور با اشاره به قرارداد امضا شده بین طرفین و اجرای مفاد آن، بر ارائه خدمات مطلوب و شایسته به فرهنگیان عزیز در صدر اهداف و فعالیت‌های شرکت بیمه دانا تاکید کرد
در ادامه جلسه، دکتر شاه حسینی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان، ضمن خوشامدگویی، نحوه خدمت‌رسانی شعبه سمنان از زمان انعقاد قرارداد را تاکنون مطلوب و شایسته تقدیر و تشکر دانست و میزان تعامل و همکاری طرفین را بسیار رضایت بخش توصیف کرد.
در پایان این نشست نیز مقرر شد مسئولان آموزش و پرورش سمنان گام‌های موثرتری برای اطلاع‌رسانی و هدایت همکاران خود به منظوراستفاده از خدمات بیمه‌ای این شرکت بردارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.