×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دارندگان ۷۸/۰۳ درصد سهام شرکت توسعه صنایع بهشهر (سهامی عام) ساعت ۹:۰۰ شنبه مورخ ۱۳۹۹/۴/۲۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت را جهت رسیدگی به صورت های مالی و عملکرد شرکت برای سال مالی منتهی به ۹۹/۱۲/۲۹ تشکیل دادند.
به گزارش کیوسک خبر، آقای عباس باباگل زاده بعنوان رئیس، آقای امیر افسر و خانم نرگس یزدانیان به عنوان ناظرین و آقای علیرضا فاطمی به عنوان دبیر، هیئت رئیسه مجمع عمومی را تشکیل دادند. مجمع عمومی پس از استماع گزارش هیئت مدیره و اظهار نظر بازرس قانونی به شرح زیر اتخاذ تصمیم نمود:
۱- صورتهای مالی به شرح پیشنهادی هیئت مدیره تصویب گردید.
۲- برای هر سهم مبلغ ۱۹۰ ریال سود تخصیص یافت.
۳- موسسه حسابرسی سازمان حسابرسی بعنوان بازرس قانونی و روزنامه اطلاعات بعنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت در سال مالی جاری انتخاب شدند.

پیام هیات مدیره به مجمع
ضمن عرض سالم و احترام حضور سروران گرامی و سهامداران محترم، بسیار خرسندیم که پس از یک سال تلاش و فعالیت، با یاری و عنایت خداوند متعال مجالی دوباره یافتیم تا کارنامه تلاشگران گروه توسعه صنایع بهشهر (سهامی عام) را باری دیگر تقدیم حضورتان نماییم.
مفتخریم تا اعلام نماییم که در حضور محدودیتها و شرایط نامطلوب اقتصادی حاکم بر صنایع گوناگون در کشور عزیزمان، با اتکال به خداوند منان و همراهی و حمایت شما سهامداران گرانقدر و نیز بهره گیری از اراده استوار گروهی و با تلاش جمعی، ضمن نگاه به مسئولیتهای خطیر اجتماعی و انسانی، توانسته‌ایم ارزش آفرینی برای تمامی ذینفعان را از اندیشه به عمل محقق نموده و شرایطی را فراهم آوریم تا در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی و استراتژیک شرکت گام نهاده و با بهره‌گیری از تخصص، انعطاف‌پذیری فکری و درک صحیح مدیران اجرائی مجموعه از شرایط موجود، به ایفای تعهداتمان جامه عمل بپوشانیم.
در سالی که گذشت، شرکت توسعه صنایع بهشهر (سهامی عام) با توکل بر خداوند متعال، کار تیمی، مسئولیت‌پذیری و انجام درست کار درست و در سایه همراهی سهامداران محترم، ضمن مدیریت برنامه‌های فروش و ایجاد درآمد، کنترل و کاهش هزینه‌های تولید در مجموعه و مدیریت منابع انسانی، همچون سالهای گذشته موفق گردید تا به اهداف مالی و عملیاتی شرکت در قالب بودجه و برنامه های از پیش تدوین شده، دست یافته و رضایت سهامداران محترم را جلب نماید. اینک ضمن تشکر از سهامداران محترم که با اعتماد و همراهی خود، دستیابی به اهداف شرکت را در سال گذشته میسر ساختند، تلاش خواهیم نمود تا در سال ۱۳۹۹ نیز با تکیه بر الطاف الهی و با پشتوانه نیروهای مدیریتی در مجموعه، امین اعتماد همگان بوده و در سایه تعهد وتلاش، شاهد ادامه مسیر رو به رشد شرکت و امین منافع و رضایتمندی ذینفعان باشیم. اطمینان خواهیم داد که شرکت توسعه صنایع بهشهر همواره خود را مفتخر و متعهد به رعایت ضوابط و مقررات و نیز ملزم به حفظ و صیانت منافع تمامی ذینفعان دانسته و این راه را با جدیت ادامه خواهد داد.

تاریخچه شرکت
شرکت توسعه صنایع بهشهر (سهامی عام) در سال ۱۳۴۹ تحت شماره ۱۴۳۹۳ با نام “توسعه صنایع آرین” در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده و طبق تصمیم مورخ ۱۳۵۰/۰۵/۲۰ مجمع عمومی فوق العاده به شرکت توسعه صنایع بهشهر (سهامی خاص) تغییر نام داده است و از سال ۱۳۵۳ در سازمان بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است. این شرکت اولین شرکتی می‌باشد که سهام آن در راستای سیاست خصوصی سازی، از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران به عموم مردم واگذار گردید.
موضوع شرکت بر طبق اساسنامه، سرمایه‌گذاری در سهام شرکتها از طریق خرید و فروش سهام آنها، خرید و فروش اوراق بهادار و مشارکت در بانکها و سایر شرکت ها می‌باشد. در حال حاضر این شرکت به سبب حضور موفق و بلندمدت در صنعت محصولات غذایی و همچنین توانمندی محوری خود یعنی توزیع و پخش محصولات، سرمایه‌گذاری های خود را در صنعت روغن خوراکی، صنایع شیر، صنعت قند و صنعت شوینده و بهداشتی متمرکز نموده است که جمعا فروش سالیانه‌ای در حدود ۴۴ هزار میلیارد ریال را در بر می‌گیرد. علاوه بر صنایع فوق این شرکت بر اساس ظرفیت‌های مدیریتی و تخصصی موجود، در پرتفوی سرمایه‌گذاریهای بلندمدت خود طبق استراتژی دیرینه و در راستای ایجاد جریان درآمدی بادوام، نسبت به سرمایه‌گذاری در صنایعی چون بانکداری، بیمه، ساختمان و شرکتهای سرمایه‌گذاری به عنوان مکمل زنجیره تأمین فعالیت های موجود اقدام نموده است.

صورت سود و زیان

صورت وضعیت مالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.