×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر عابدی معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه کادر درمان، ایثار و فداکاری و از جان گذشتگی خود را در این برهه از تاریخ ثبت کردند، اظهار داشت: پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا قرار دارند، ثابت کردند که جانفشانی همچنان که در دوران دفاع مقدس در بین رزمندگان بود، همواره در خون و رگ های کادر درمانی جاری است.

معاون درمان استان زنجان تصریح کرد: وارد شدن به جمع بیماران کرونایی و رسیدگی به وضعیت آنان، همانند پیشی و سبقت گرفتن بسیجیان در میادین مین دوران دفاع مقدس را در اذهان زنده می کند.

در ادامه این مراسم، حبیبی از استاتید و پیشکسوت رشته ورزشی تکواندو نیز حضور قهرمانان و مربیان و اساتید این رشته را در جمع کادر درمانی و پزشکان و پرستاران این مرکز درمانی، افتخاری بس بزرگ دانست و افزود: امروز نه تنها تکواندو کاران بلکه عموم ملت رشید ایران به وجود کادر درمانی متبحر و پرتلاش و فداکار که از جان مایه گذاشتند، می بالند.

وی همچنین اظهار داشت: قهرمانان و ورزشکاران رشته تکواندو، تلاش های شبانه روزی و رشادتهای پزشکان و پرستاران را فراموش نخواهند کرد.

گفتنی است، تعداد ۵ نفر از پزشکان و ۹ نفر از پرستاران بخش کرونا که در سنگر مبارزه با ویروس کرونا خدمت می کنند، به نمایندگی از مجموعه کادر درمانی، مورد تجلیل قرار گرفتند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.