×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان تهران؛ عباس ارشدی در دیدار با محسنی بندپی به بحث ذخیره سازی کالاهای اساسی در مرکز ذخیره سازی مدرس و مجتمع ذخیره سازی گندم امین زاده که شامل مجتمع ذخیره سازی، انبار و ۴۵ هزار تن ظرفیت سردخانه هست پرداخت وگفت: در ماه مبارک رمضان مقدار ۱۴ هزار تن برنج  و ۸ هزار تن شکر در قالب طرح ضیافت رمضان در اختیار مراکز زنجیره ای، تعاونی میادین و کلیه مراکز مباشرین  به منظور توزیع بین مردم قراردادیم تا به دست مردم برسد.

ارشدی به مهمترین ماموریت این اداره که  خرید تضمینی محصولات استراتزیک گندم و کلزا است پرداخت و  گفت: این اداره  با پیش بینی و تجهیز۱۱ مرکز خرید گندم و ۲ مرکز خرید کلزا  با آمادگی کامل عملیات خرید تضمینی این دو محصول استراتژیک را آغاز کرد

وی گفت: مراکز خرید تضمینی گندم از پانزدهم خردادماه تاکنون حدود ۵ هزار تن گندم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا تحویل گرفته اند.

ارشدی افزود: مطابق سیاست های شرکت بازرگانی دولتی ایران و به منظور جلوگیری از سوء استفاده دلالان تنها محصول کشاورزانی که مشخصاتشان از جمله سطح زیر کشت، میزان تولید و … در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی ثبت شده است  تحویل گرفته می شود.

مدیرکل غله و‌خدمات بازرگانی استان تهران همچنین به بحث کنترل و نظارت تولید آرد درکارخانجات آرد اشاره کرد و افزود: کیفیت نان تولیدی نانوایی ها  به طور محسوس و نامحسوس ماهانه در خبازیها بررسی می شود.

در این دیدار که معاونین اداری ومالی ، مدیران حراست و روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تهران نیز حضور داشتند، محسنی بند پی استاندار تهران از عملکرد مطلوب مدیر کل و تمامی همکاران شاغل دراین مجموعه  تقدیر و تشکر کرد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.