×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر صادق جلیلی در آیین قدردانی از کارکنان پشتیبانی بخش سلامت بیمارستان تامین اجتماعی امیرالمومنین (ع) اهواز اظهار داشت: مجموعه بخش سلامت جامعه وظیفه خطیری در مقابله و درمان بیماران مبتلابه کرونا داشته و دارند که وظیفه ماست از این کارکنان که با عشق و حس انسان دوستی شبانه روز در خدمت هموطنان بوده‌اند، قدردانی و سپاسگزاری کنیم.
وی با بیان اینکه کارکنان بخش سلامت در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و نیروهای پشتیبان نیز با دلگرمی و عشق و ایثار مشغول خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا هستند، افزود: این کار عشق و علاقه می‌خواهد و کارکنان خدوم بخش سلامت و نیروهای پشتیبان این بیمارستان از آن برخوردار بوده و هستند.
دکتر جلیلی افزود: ارزش کاری مجموعه بخش سلامت که در ماه‌های اخیر بیشترین فشار کاری ناشی از کرونا را متحمل شده اند، با معیارهای مادی قابل سنجش نیست و اجر کاری و جهادی آنان تنها با خداوند قادر و متعال است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ابراز امیدواری کرد با همراهی و مشارکت جمعی و با روحیه خستگی ناپذیر از پیک دوم کرونا در استان عبور کنیم.
محمدرضا بهوند یوسفی رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز از نقش برجسته، طاقت فرسا و  راهبردی کارکنان پشتیبان و کادر درمانی بخش سلامت در درمان بیماران مبتلا به کرونا قدردانی کرد.
در این آیین که با مشارکت کمپین خیریه “نفس” در سالن اجتماعات بیمارستان امیر المومنین(ع) برگزار شد، از ۵۸ نفر از کارکنان پشتیبان سلامت این بیمارستان که نقش محوری در خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا داشتند، با اهداء جوایز قدردانی به عمل آمد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.