×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید فاضل حیدری بلوکی در این نشست مشترک با اشاره به شیوع بیماری کرونا و محدودیت های ایجاد شده در جامعه، تاکید کرد: خدمات غیر حضوری این سازمان برای بیمه شدگان به میزان زیادی افزایش یافته و بالغ بر ۷۰ هزار مراجعه را در ماه به شعب و دفاتر کارگزاری این سازمان کاهش داده که می توان به تمدید اعتبار دفترچه های بیمه به عنوان آخرین خدمت ارائه شده در این قالب اشاره کرد.
وی تصریح کرد: این سازمان در سال جاری تلاش دارد تا دفترچه های بیمه را به صورت نسخه الکترونیک ارائه دهد که در صورت عملیاتی شدن این طرح، تحول بزرگی در ارائه خدمات بیمه‌ای ایجاد خواهد شد.
حیدری بلوکی با بیان اینکه، مخاطبان تحت پوشش تامین اجتماعی امکان بهره مندی از خدمات غیر حضوری را دارند، اظهار داشت: متقاضیان از طریق نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه از ۹۷۲ هزار هرمزگانی تحت پوشش تامین اجتماعی ۳۲۰ هزار نفر بیمه شده اصلی هستند، تاکید کرد: سامانه ۱۴۲۰تامین اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات مردم و ارایه مشاوره های غیرحضوری در نظر گرفته شده است.

عبدالمجید جلالی رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان اظهار داشت: سازمان تامین احتماعی همکاری مثال زدنی با بیمه شدگان به ویژه اصناف هرمزگان داشته و دارد که قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمامی فعالان صنفی استان هرمزگان عضو بسیج اصناف هستند، بیان داشت: تلاش ما بر این است تا با بهره‌گیری از قوانین موجود در سازمان تامین اجتماعی و موسسه بسیجیان با همت حوزه مقاومت مالک اشتر بندرعباس، اعضای بسیج اصناف را از امتیاز بیمه بهره‌مند سازیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.