×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری بیمه مرکزی که با رونمایی از طرح‌ها و محصولات بیمه‌ای در حضور وزیر اقتصاد، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، دبیرکل و هیات عامل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه همراه بود، از مدیرعامل بیمه اتکایی ایران‌ معین به جهت ارائه دو محصول نو آور تکافل و اوراق اتکایی تقدیر به عمل آمد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایران معین؛ طی این رویداد وزیر اقتصاد در جمع سیاستگذاران و فعالان صنعت بیمه بر استفاده از ظرفیت بیمه تکافل در کشور تاکید و اظهار داشت: هم اکنون بیمه تکافل در ۴۰ کشور دنیا استفاده می‌شود که متاسفانه ایران با وجود ۱۵ سال تجربه دانش انباشته در این حوزه بسیار عقب است.
احسان خاندوزی شکاف میان انباشت دانش و تحقق عملی و اجرایی را یکی از معضلات امروز اقتصاد کشور دانست که باید با استفاده از قابلیت جامعه نخبگان به حداقل ممکن برسد.
وی مهم‌ترین وظیفه صنعت بیمه در سال آینده را رسیدن به یک اجماع کلی مطابق با نیازمندی‌های قانونی و حقوقی برای اجرای سند تحول صنعت بیمه در راستای برنامه هفتم توسعه برشمرد.
مجید بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی از دیگر سخنرانان این رویداد ضمن پرداختن به مقوله نو آوری در صنعت بیمه و تلاش برای تداوم این مهم خبر از آن داد که؛ در تلاشیم سامانه کروکی آنلاین تا قبل از پایان سال عملیاتی شده و برای ایام نوروز راه‌اندازی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.