×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های فردوس و سرایان با شعبه بیرجند بیمه‌ دانا برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌ دانا، به منظور بررسی مسائل و رفع مشکلات احتمالی فرهنگیان استان خراسان جنوبی، نشستی صمیمانه بین رئیس شعبه بیرجند و مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های فردوس و سرایان در روز سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه امسال برگزار شد.
در این جلسه که معمار معاون اداره تعاون آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز حضور داشت، از همدلی و همکاری صمیمانه شرکت بیمه دانا با آموزش و پرورش و پاسخگویی شبانه‌روزی کارکنان و نمایندگان بیمه دانا در سطح استان تقدیر و تشکر شد.
در ادامه این نشست، رحیمی رییس آموزش و پرورش شهرستان فردوس ضمن تقدیر از خدمات بیمه دانا و نمایندگان در سطح استان و این شهرستان و تشکیل جلسه به منظور رفع موانع و افزایش همکاری‌ها؛ رضایت کامل خود را از خدمات بیمه دانا در سطح استان ابراز و برای گسترش همکاری‌های دوجانبه اعلام آمادگی کرد.
در پایان این نشست، جاودانی رئیس شعبه بیرجند بیمه دانا نیز ضمن قدردانی از تشکیل جلسه و تقدیر از آقای معمار برای همراهی در این جلسه و همچنین همکاری‌های اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس، گزارشی از میزان خسارت‌های پرداختی، معرفی‌نامه‌های صادرشده و تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد ارائه و خواستار افزایش همکاری‌های فی مابین برای صدور سایر بیمه‌نامه های و بیمه‌های شخصی کارکنان آن اداره در بیمه دانا شد.
رئیس شعبه بیرجند بیمه دانا همچنین در جلسه دیگری با معاون شهردار فردوس و معاون پشتیبانی و مسوول اداره تعاون آموزش و پرورش شهرستان سرایان، روند همکاری‌های دوجانبه را بررسی و بر تداوم خدمت‌رسانی مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان عزیز تاکید کرد.
آقای عربی معاون پشتیبانی شهرستان سرایان در این جلسه، ضمن قدردانی از خدمات شایسته بیمه دانا در سطح استان، تشکیل چنین جلساتی را بی‌سابقه و نشان از اراده و عزم راسخ بیمه دانا برای ارائه خدمات در خور شأن فرهنگیان دانست.
خانم جاهد مسئول تعاون آموزش و پرورش شهرستان سرایان نیز در این نشست، از پاسخگویی همکاران و نمایندگان بیمه دانا قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.