×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تفاهمنامه همکاری پست بانک ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امضا شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، در این مراسم که دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور حضور داشتند ،دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران و حسین اسفندیاری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهمنامه گسترش همکاری های فناوری مشترک رابه مدت یکسال امضا کردند.
دکتر شیری در این مراسم با بیان اینکه، یکی از اهداف پست بانک حمایت از استارت آپ ها و گسترش فناوری است، گفت: تلاش می کنیم با امضای این تفاهمنامه سهم خود را در گسترش فناوری کشور ایفا کنیم.
بر اساس این تفاهمنامه، زمینه برای استفاده از خدمات و محصولات شرکت های دانش بنیان حوزه فعالیت های مالی، پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و فناور در بخش های سلامت و فناوری مالی، ایجاد مراکز شتابدهی، برگزاری رویدادهای مشترک نوآورانه و بهره برداری از ظرفیت متقابل با هدف ایجاد و تقویت استارت آپ ها و ارتقا دانش و مهارت کارآفرینان در حوزه های تخصصی مالی و سرمایه گذاری فراهم می شود.
همچنین پست بانک ایران به شرکت های معرفی شده از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که در زمینه فعالیت های بانک تخصص دارند، بر اساس سیاست ها و ضوابط اعتباری خود، از محل منابع بانک یا صندوق توسعه ملی تسهیلات پرداخت می کند.
ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیک، تعریف سایر خدمات بانکی متناسب با نیاز شرکت ها و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بانکداری باز و کیف پول الکترونیکی به شرکت های نوپا، دانش بنیان و فین تک های معرفی شده از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جهموری به پست بانک ایران از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.
بر اساس این گزارش، ایجاد تمهیدات لازم برای همکاری شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها و معرفی طرح ها و ایده های این شرکت ها که قابلیت تجاری سازی را دارند از طریق سامانه های تامین مالی و سرمایه گذاری به بانک از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بخش دیگری از این تفاهم نامه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.