×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، در تدوین استانداردهای گزارشگری مالی ، صنعت بیمه با چالشهای متعددی روبروست . برای مواجهه با این چالشها و ایجاد راهکارهای مناسب در جهت شفاف سازی هر چه بیشتر انواع گزارشگری مالی ، وجود یک مرکز مطالعاتی و پژوهشی کاربردی در سطح صنعت بیمه ضروری بنظر می رسید. به این منظور پژوهشکده بیمه ، در صدد بر آمده است تا برای کمک به این صنعت، میز مستقل پژوهشی بنام “میز گزارشگری مالی و کنترلهای داخلی”ایجاد نماید .
این گزارش می افزاید راهبری بهینه بنگاه اقتصادی و بخصوص نهاد های مالی ، منوط به تصمیم گیریهای بهینه مستمر در سازمان ها است. تصمیم گیری در سطوح مدیریت مستلزم وجود اطلاعات شفاف و قابل اتکاء در درون سازمان است مبنای اصلی تصمیم گیری های اقتصادی ، انواع گزارشات مالی است که توسط سازمان تهیه میگردد.
هدف از رعایت الزامات دستگاههای نظارتی ، ایجاد شفافیت و قابلیت اتکاء گزارشات است . ازآنجا که گزارشات مالی و اقتصادی صنعت بیمه عمدتا ناشی از بر آورد های  حسابداری می باشد لذا درجه دقت برآوردها همیشه مطمح نظر دستگاههای نظارتی و استفاده کنندگان از صورتهای مالی بوده است .
لازم به ذکر است میز پژوهشی  گزارشگری مالی و کنترلهای داخلی پژوهشکده بیمه آماده هر گونه همکاری  در زمینه های مرتبط  با گزارشگری مالی و حسابداری و حسابرسی داخلی می باشد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.