×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، به دنبال صدور دستورالعمل اخیر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت تسهیل صدور رمز دوم پویا برای مشتریان بانکی، امکان استفاده همزمان از سامانه «هریم» بانک مرکزی و یکی از سامانه‌های داخلی بانک مسکن اعم از اپلیکیشن رمزنما یا سامانه صدور پیامکی رمز پویا، جهت دریافت رمز دوم پویا فراهم شده است.
این امکان همزمان با شروع سال جدید و از ششم فروردین‌ماه فراهم شده است.
به این ترتیب مشتریانی که تا پیش از این از اپلیکیشن رمزنما یا سامانه پیامکی بانک مسکن جهت دریافت رمز دوم پویا استفاده می‌کردند، از تاریخ مذکور به بعد قادر هستند علاوه بر شیوه‌های جاری دریافت رمز، با فشردن کلید «درخواست رمز دوم پویا» در تمام درگاه‌های پرداخت، رمز پویای خود را طریق پیامک سامانه هریم بانک مرکزی نیز دریافت کنند.
در حال حاضر در تمام درگاه‌های پرداخت یک گزینه با عنوان «درخواست رمز دوم پویا» وجود دارد که به سامانه هریم بانک مرکزی متصل است و با فشردن آن می‌توان پس از چند ثانیه از طریق پیامک، رمز دوم یکبار مصرف با اعتبار زمانی ۲ دقیقه‌ای دریافت کرد.
در حال حاضر مشتریان بانک مسکن می‌توانند در کنار استفاده از شیوه‌های دیگر صدور رمز دوم پویا برای مسکن‌کارت خود، از این گزینه نیز به صورت همزمان استفاده کنند. به این ترتیب اگر به هر دلیل مشتریان از اپلیکیشن رمزنما استفاده نکنند می‌توانند با کلیک بر گزینه متعلق به سامانه هریم نیز رمز دوم پویا دریافت کنند.
به گزارش هیبنا، دارندگان مسکن‌کارت می‌توانند نسخه ویژه تلفن همراه نرم‌افزار رمز‌نما را نیز که برای هر دو سیستم عامل رایج اندروید و IOS تولید شده، از طریق سایت بانک مسکن نصب کنند.
استفاده از رمز دوم پویا برای انجام تمام تراکنش‌های ۱۰۰ هزار تومان به بالا الزامی است و دارندگان کارت‌های بانکی باید در صورت نیاز، این امکان را از طریق مراجعه به خودپرداز، شعب یا اینترنت‌بانک خود برای هر کارت بانکی به صورت مجزا فعال کرده و سپس از طریق سامانه هریم یا اپلیکیشن‌ های صدور رمز دوم پویا، در زمان نیاز رمز خود را دریافت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.