×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تست مثبت ۲ ستاره یونایتد قبل از بازی با اتلتیکو

 به گزارش کیوسک خبر و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد سه‌شنبه شب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید دیدار خواهد داشت. یک هفته پیش منچستریونایتد مثبت شدن تست کرونا لوک شاو را تایید کرد اما تست این مدافع هنوز منفی نشده و به همین دلیل شنبه گذشته مقابل تاتنهام بازی نکرد. به این ترتیب حضور مدافع چپ شیاطین سرخ برای دوئل لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام است.
اما شاو تنها کسی از منچستریونایتد نیست که به کرونا مبتلا شده است. برونو فرناندس نیز اخیرا به این جمع اضافه شده است و ممکن است دوئل حساس مقابل اتلتیکو را از دست بدهد. از دست دادن او  به قدری مهم است که باشگاه منچستر هنگام گزارش وضعیت سلامتی او  بسیار محتاط بود و به صراحت غیبت او را برای بازی با اتلتیکو اعلام نکرد. در یونایتد آنها انتظار دارند که تست هر دو بازیکن قبل از بازی سه‌شنبه منفی باشد. 
همچنین داوید دخیا به دلیل تست مثبت کاذب نزدیک بود بازی مقابل تاتنهام را از دست بدهد اما در آخرین لحظه تستش منفی شد و توانست به میدان برود. دیوید روز جمعه تمرین نکرد و  قرار نبود بازی کند، اما بعد معلوم شد که تست او اشتباه بوده است.  
منچستریونایتد که تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته بود، تصمیم گرفت که بازیکنانش به جای اتوبوس معمولی، با ماشین شخصی خود به اولدترافورد بروند و بنابراین از خطرات بیش از حد سرایت کرونا جلوگیری کرد. این دقیقاً هدف شیاطین سرخ است که نمی‌خواهند قبل از بازی لیگ قهرمانان مقابل شاگردان سیمئونه باز هم بازیکنانش را به خاطر کرونا از دست بدهد.
منچستریونایتد که با برتری برابر تاتنهام روحیه گرفته است، در دیدار رفت برابر اتلتیکومادرید به تساوی یک بر یک رسید ولی گل زده در این دیدار ارزشی ندارد و باید دید جدال دو تیم در اولدترافورد چه نتیجه ای در پی دارد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.