×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تداوم صدرنشینی های بانک ملت در نظام بانکی کشور

بانک ملت در پایان آبان ماه سال جاری نیز صدرنشینی های خود را در بسیاری از شاخص های مالی نظام بانکی تداوم بخشید.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک در پایان ماه هشتم سال جاری در شاخص های متعدد از جمله حاشیه سود عملیاتی، درآمد تسهیلات ریالی و ارزی، درآمد سپرده گذاری، مانده و سهم درصد تسهیلات ریالی و ارزی، سپرده ها و سهم درصد آن، چهار سپرده ریالی و درصد آن و همچنین سپرده های ارزی، جایگاه نخست را در بین بانک های کشور از آن خود کرد.
بر اساس این گزارش، بانک ملت در حاشیه سود عملیاتی( تراز عملیاتی) ماهانه با رقمی بالغ بر ۴۷٫۰۰۰ میلیارد ریال و حاشیه سود عملیاتی( تراز عملیاتی) تجمیعی با رقمی نزدیک به ۳۵۴٫۰۰۰ میلیارد ریال، روی سکوی نخست نظام بانکی کشور در پایان آبان ماه امسال قرار گرفت.
بانک ملت که با سرمایه ای بالغ بر ۲۶۲٫۰۰۰ میلیارد ریال و نماد وبملت از بانک های فعال بازار سرمایه کشور به حساب می آید در خالص درآمد(هزینه) کارمزد تجمیعی نیز با ثبت رقمی بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ میلیارد ریال رتبه اول را به دست آورده است.
وبملت در عین حال در درآمد تسهیلات ماهانه با مبلغی نزدیک به ۸۷٫۰۰۰ میلیارد ریال و در درآمد تسهیلات تجمیعی با مبلغی حدود ۵۸۶٫۰۰۰ میلیارد ریال جایگاه اول را در بین بانک ها به خود اختصاص داده است.
درآمد سپرده گذاری تجمیعی بانک ملت نیز در پایان آبان ماه امسال مبلغی ۵۸٫۷۴۴٫۰۰۰ میلیارد ریال گزارش شده که جایگاه نخست را برای این بانک در بین بانک های کشور به ارمغان آورده است.
در همین حال درآمد کارمزد تجمیعی این بانک خصوصی شده نیز بیش از ۶۰٫۹۷۴٫۰۰۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده که بانک ملت در این زمینه هم روی پله نخست نظام بانکی ایستاده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.