×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تداوم روند کاهشی قیمت رمز ارزها در بازار جهانی؛بیت کوین ۳۱ هزار دلاری شد

به گزارش کیوسک خبر، در اولین ساعات کاری روز شنبه ۱۷ جولای سال ۲۰۲۱ میلادی بازار رمز ارزها بازهم کاهش ارزش را تجربه کرد. کاهشی که از سه روز قبل از ان شروع شده بود و باعث شد تا قیمتها به پایین ترین سطح طی یک ماه اخیر برسد.

بر مبنای گزارش منتشر شده توسط وب سایت کوین دسک در اولین ساعات روز شنبه قیمت هر بیت کوین برابر با ۳۱ هزار و ۸۰۰ دلار بود و اتریوم با قیمت کمتر از ۱۹۰۰ دلار مبادله شد.

قیمت هر دو رمز ارز نسبت به روز قبل کاهش پیدا کرد ولی نرخ کاهش قیمت در مرز ۲ درصد بود. در این روز قیمت هر رمز ارز XRP برابر با ۵۹ سنت بود که ۱.۷۹ درصد نسبت به روز قبل از ان تنزل پیدا کرده بود.

در این روز هر دوج کوین با قیمت ۱۷ سنت معامله شد. این پایین ترین قیمت دوج کوین طی یک ماه اخیر است و پیش بینی می شود این روند در ماه های اتی هم ادامه پیدا کند. در مورد XRP هم گزارشهایی در مورد تعیین مرز ۵۱ سنتی برای این رمز ارز منتشر شده است.

کوین دسک در این مورد نوشت: «قیمت ۵۱ سنتی برای XRP را می توان حد مرزی دانست، قیمتی که در صورت تنزل قیمت پایین تر از این سطح باید نگران سرمایه گذاری در این بازار بود.»

در این روز خبرهای زیادی در مورد بازار رمز ارزها ارایه شده است. از یک طرف جلسه برگزار شده در مورد وضعیت بازار رمز ارزها در امریکا خبرساز شده است و باعث شد تا مساله قانون گذاری در بازار رمز ارزها و احتمال افزایش نظارت بر این بازار افزایش پیدا کند.

سی ان ان هم گزارشی در مورد این بازار منتشر کرد و در گزارش تاکید کرد دلیل رشد ارزش رمز ارزها در یک سال گذشته تزریق هزاران میلیارد دلار به اقتصاد امریکا و دیگر کشورهای دنیا بود.

سی ان ان در این گزارش نوشت: «با تزریق هزاران میلیارد دلار به اقتصاد امریکا و اروپا، احتمال افزایش نرخ تورم و کاهش ارزش پول ملی افزایش بیشتر شد. در نتیجه بازارهای جایگزین با استقبال زیادی روبرو شدند که رمز ارزها یکی از این بازارها بودند.»

بازار رمز ارزها این هفته را با تجربه کاهش قیمت پشت سرگذاشته است و انتظار می رود تا انتهای سال جاری میلادی همین شرایط در بازار رمز ارزها وجود داشته باشد. آمارها نشان می دهد در انتهای ماه جولای قیمت هر بیت کوین به ۳۰ هزار دلار و قیمت هر دوج کوین به کمتر از ۱۵ سنت می رسد که تغییری بزرگ در این بازار طی یک ماه اخیر محسوب خواهد شد. در صورت تحقق این پیش بینی ها بازهم سهم دیگری از سرمایه های موجود در بازار رمز ارزها از بین خواهد رفت.