×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بورس اوراق بهادار تهران تحت تأثیرافزایش قیمت دلار در بازار روند روبه رشدی را آغاز کرده است به طوریکه امروزنیزشاخص کل با رشد ۱۶ هزار و ۳۵۱ واحدی( ۱٫۲۳درصدی ) به یک میلیون و ۳۴۴ هزار و ۶۷۶ واحد رسید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، در بازار امروز یکشنبه ۱۵آبان ماه ۱۴۰۱همه شاخص ها با رشد همراه شدند و شاخص کل با معیار هموزن نیز با رشد بیش از ۵ هزار واحد به رقم ۳۷۹ هزار و ۸۶۲ واحد رسید.

پیشران های بازار

امروز شرکت های ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گلگهر، گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، فولاد خوزستان و سرمایه‌ گذاری غدیر بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص بورس گذاشتند ودر مقابل صنعت غذایی کورش ، دشت مرغاب ، تامین سرمایه نوین ، کابل البرز و ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس بیشترین تاثیر منفی بر شاخص بورس را ثبت کردند .

وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز با ۱۲۷ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۸۳۵ واحد رسید.

در این بازار شرکت های پتروشیمی تندگویان ، پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریا ساسول ، شرکت آهن و فولاد ارفع، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین و بیمه پاسارگاد بیشترین اثر گذاری مثبت و در مقابل پتروشیمی مارون، بیمه سامان، گروه کارخانجات صنعتی تبرک ، مجتمع جهان فولاد سیرجان ، بیمه تعاون و صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود بیشترین اثرگذاری منفی بر این شاخص داشتند.

ارزش دادوستدهای بازار

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۸ هزار و ۵۰۹ میلیارد تومان و ارزش معاملات خرد سهام با کاهش نسبت به روز کاری قبل به رقم ۳ هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.