×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر هادی صبوری اظهار داشت: در موج سوم کرونا، تعداد ۱۵۰ تخت در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان به بیماران کرونایی اختصاص یافته و در حال حاضر ۱۲۰ بیمار کرونایی بستری هستند و این مرکز درمانی از حیث میزان بیمار بستری رتبه سوم و به نسبت جمعیت بیمه شده استان، رتبه اول را در بین بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی کشور داراست.
وی تعداد بیماران کرونایی در بیمارستان امام علی (ع) زرند را ۲۵ نفر و دربیمارستان دکتر غرضی سیرجان، ۶۶ نفر اعلام کرد.
دکتر صبوری گفت: بیمارستان های تامین اجتماعی همکاری بسیار خوبی با دانشگاه های علوم پزشکی استان دارند و در حال حاضر ۲۲۰ تخت در سطح استان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی مدیریت منابع انسانی و تمهیدات برای تامین دارو  و تجهیزات پزشکی و درمانی را از جمله اولویت های کاری استان کرمان عنوان کرد.
وی بر تداوم آموزشها برای پیشگیری از شیوع و ابتلاء به ویروس کرونا تاکید کرد و اظهار داشت: استفاده از ماسک، عدم حضور در جاهای شلوغ، ضد عفونی کردن محیط کار، تقویت سیستم های تهویه و رعایت پروتکل های بهداشتی بخصوص در کارگاه ها مورد توصیه است.
مهندس رضا اسماعیلی، رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این جلسه از تلاش های مدیریت درمان استان کرمان و خدمات کادر درمانی تامین اجتماعی در خدمت رسانی به بیماران کرونایی تقدیر و تشکر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.