×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

صندوق قرض الحسنه شاهد توانست با پرداخت بیش از ۲۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱، از عملکرد خود در سال ۱۴۰۰ عبور کند تا با اختلاف رکورددار پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در کشور باشد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی، بر اساس گزارش عملکرد ارائه شده توسط صندوق قرض الحسنه شاهد این مجموعه توانست در ۹ ماهه نخست سال جاری(۱۴۰۱) با پرداخت بیش از ۲۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو از عملکرد کل سال ۱۴۰۰ خود عبور کند.

بر اساس این گزارش از ۱ فروردین لغایت ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ صندوق قرض الحسنه شاهد توانسته شصت و هشت هزار و یکصد و سه فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از بیست و هفت هزار میلیارد ریال پرداخت کند.

صندوق قرض الحسنه شاهد در سال ۱۴۰۰ کمتر از بیست و شش هزار میلیارد تسهیلات پرداخته کرده بود که همین نکته نشان دهنده تحقق این عملکرد در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ است.

صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان بزرگ ترین صندوق قرض الحسنه کشور تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در حالی مفتخر به خادمی خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر است که توانسته با حمایت های خالصانه و مجدانه جناب آقای دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون محترم رییس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونین ایشان و مدیران کل ستادی و استان ها، علاوه بر جلب رضایت حداکثری این عزیزان، رکورددار پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در کشور و طلایه دار عمل به این سنت نیک الهی باشد.

صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان یکی از نهادهای خدمتگزار خانواده های عزیز و شریف شهداء و ایثارگران مفتخر است طی سال های اخیر علی رغم کمبودها و مشکلات با برنامه ریزی و تلاش مضاعف مجموعه همواره گام هایی رو به جلو برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به اعضاء بردارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.