×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، نصرالله دریابیگی رئیس خانه کارگر مازندران به همراه دیگر اعضای خانه کارگر و تنی چند از فعالان کانون های بازنشستگی استان از دکتر محمد خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران و روسای بیمارستان های زیر مجموعه تجلیل کردند.

دکتر محمد خو.رشیدی و دستگاه زیر مجموعه تواتنسته اند به صورت متوالی در چندین سال پیاپی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شوند و روسای بیمارستان ذکر شده نیز در شهرستان های مربوطه به عنوان دستگاه برتر و شاخص شهرستانی انتخاب شدند که مورد تشویق فرمانداران و نمایندگان شهرستانی دولت  قرار گرفتند.

خان میرزا عضو خانه کارگر استان مازندران با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: باید در شرایط حساس و فعلی کشور بصیرت بیشتری داشته باشیم و از اهداف و دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس و آرمان های امام و رهبری دفاع کنیم و با بیداری بیشتر توطئه های دشمنان را خنثی و در شرایط حساس فعلی، با مقاومت و ایثار در جنگ نرم و اقتصادی که علیه کشور بوجود آمده، پیروز و سربلند باشیم.

ساداتی رئیس کانون کارگران ساختمانی و عضو خانه کارگر مازندران گفت: از تلاش های مدیریت درمان و مجموعه پزشکان و پرستاران و کادر درمان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: آنچه تیم مدیریتی و کارکنان مدیریت درمان در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و با توجه به مشکلات و کمبودهای امروز، بهترین خدمات را ارائه کردند.

دریا بیگی اخذ عنوان دستگاه قابل تقدیر در ارزیابی عملکرد جشنواره شهیدرجائی و دریافت لوح تقدیر از استاندار توسط دکتر خورشیدی را تبریک و آن را مایه افتخار استان و کانون بازنشستگان دانست و اظهار داشت: این موفقیت و کسب عناوین دستگاه برتر نشانه درایت و مدیریت ارزشمند و ایجاد تیم کاری هماهنگ و همراه و همدل است.

وی در ادامه به تحریم های خانه مان سوز اشاره و اظهار داشت: در سایه ولایت، وحدت و همدلی در حال فعالیت و کار و تلاش هستیم.

دریابیگی مجموعه تامین اجتماعی را متعلق به همه بیمه شدگان و بازنشستگان دانست و از اقدامات ارزشمند مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بها دادن به دفترچه های تامین اجتماعی قدردانی کرد و آن را مایه افتخار بیمه شدگان و بازنشستگان دانست.

وی یکی از شاخصه های موفقیت حوزه درمان در استان مازندران را وجود همدلی و همراهی صادقانه بین کانون بازنشستگان و مدیریت درمان برشمرد و آن را الگوی موفقی دانست که می تواند برای سایر استان های کشور سرمشق باشد.

دراین جلسه دکتر خورشیدی از توجه مدیرعامل سازمان به حوزه درمان بخصوص استان مازندران تقدیر و تشکر نمود و از حمایت های وی در اختصاص بودجه و امکانات درمانی به بخش آنژیوگرافی بیمارستان ولیعصر(عج) که در حال ارائه خدمت به بیمه شدگان سطح کشور است، قدردانی کرد.

دکتر خورشیدی یکی دیگر از برنامه ها و اقدامات ارزشمند مدیرعامل سازمان  را پرداخت های بموقع به مراکز طرف قرارداد بر شمرد که باعث تمایل سایر مراکز درمانی به عقد قرارداد با تامین اجتماعی و ارتقاء و افزایش اعتبار دفترچه های تامین اجتماعی در مراکز درمانی شده است و این امر باعث افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و بازنشستگان شده است.

مدیر درمان در ارائه گزارش از اقدامات و برنامه های سازمان در حوزه درمان استان شامل ساخت و بازسازی بیمارستان های کوچک مقیاس بیمارستان بوعلی نکا و حکمت ساری، تهیه امکانات و تجهیزات دارویی برای بیماران کرونایی، پیگیری تجمیع ساختمان های ستاد مدیریت درمان، اسناد پزشکی و کمیسیون پزشکی برشمرد که در دست اقدام و پیگیری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.