×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس طی جلسه ای با حضور جمعی از معاونین و روسای ادارت ستادی و همکاران معزز خانواده شهید و ایثارگر شاغل در مدیریت درمان استان کرمان، از ناصر جمشیدی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کردستان به عنوان حماسه ساز سال های دفاع مقدس و رزمنده و ایثارگر شاخص پیشکسوت تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
دکتر هوشنگ فولادی در این جلسه با تاکید بر اهمیت دفاع مردمی در برابر دشمن تصریح کرد: یکی از سرمایه های عظیم ملت ایران مقاومت جانانه مردم و جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی در برابر دست درازی های ناجوانمردانه و خصمانه صدام بود و در جنگ تحمیلی دستاوردی مهم تر از ایستادگی یکپارچه ملت ایران در برابر دشمن متجاوز را نمی توان برای آیندگان به ارث گذاشت.
مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان با تجلیل از رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ ایران و عراق تنها جنگی بود که در عین طولانی شدن هیچ قسمتی از خاک کشورمان را از دست ندادیم و این از افتخارات دفاع مقدس است.
وی گفت: موازنه جنگ تحمیلی زمانی تغییر کرد و از حالت دفاعی به تهاجمی و به نفع ایران اسلامی تبدیل شد که رزمندگان ما هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و با تمام وجود از کیان و نظام خود جانانه حفاظت و نگهبانی نمودند، و در این راه به خاطر عشق به اسلام، امام و انقلاب این جنگ هشت ساله را تحمل کردند.
وی با تاکید بر اینکه مجاهدت های ایثاگران هرگز نباید مخدوش شود، یادآور شد: بدون تردید اگر امروز ایران اسلامی از بالاترین اقتدارهای جهانی برخوردار است، قطعا به برکت رشادتها و مجاهدت های این ایثارگران عریز است که با استقامت و وفاداری و شجاعت خود به همه ما درس ایثار و ازخودگذشتگی دادند و از اینرو وظیفه تک تک ماست تا از این میراث ارزشمند برای حفظ عزت و سربلندی میهن مان پاسداری کرده و سیره‌ی زندگی این شهدای گرانقدر را چراغ راه آینده‌ی خود قرار دهیم.
دکتر فولادی بر ترویج مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس در جامعه تأکید کرد و گفت: حماسه جاویدانی که رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آفریدند هیچ گاه از خاطر ما فراموش نمی شود و این دوران بعنوان بزرگ ترین افتخار ایران اسلامی و برگ زرینی ارزشی و والا برای ما و آیندگان ماندگار خواهد بود.
جمشیدی، رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس نیز در این مراسم ضمن تشکر از برپایی این مراسم گفت: دشمن بعثی با پشتیبانی ۴۰ کشور، به سرکردگی آمریکای جنایتکار به کشور ما تجاوز کرد، اما ملت ما با دست خالی ولی با  غیرت، مردانگی و مجاهدت و شهامت توانست پیروز این میدان باشد.
وی با بیان اینکه به کشورمان افتخار می‌کنیم اظهار داشت: خداوند بزرگ را شاکریم که مکتب و کشور ما، مکتب و کشور اسلام و شهادت است.
وی افزود: پیشکسوت کسی است که بعد از جنگ و اسارت هیچ توقعی از جامعه خود ندارد، خدمت به مردم را افتخار خود می‌داند و امروز این اشخاص را به صرف حضور در جبهه نمی‌شناسیم بلکه اینان عالمی را خلق کرده‌اند که در دوران بعد از جنگ تمام راهبردهای جهانی را تحت تأثیر خود قرار می دهند.
جمشیدی در خاتمه سخنان خود امنیت، عزت و اقتدار پایدار ایران اسلامی را از فضائل و برکات  دفاع مقدس بر شمرده و همگان را به صبر در برابر مشکلات ، همدلی و وحدت و پشتیبانی از نظام دعوت کرد. 
شایان ذکر است ناصر جمشیدی با ۲۵ ماه و ۱۹ روز رزمندگی و ۱۰ درصد ایثارگری جبهه حق علیه باطل، افتخار و نشان ایثارگری و جانبازی را برای دفاع از عزت و شرف ایران اسلامی بر سینه دارد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.