×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر احمد نصرتی در این جلسه ضمن یادآوری رشادتها و جانبازیهای رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، صلابت و اقتدار کشور را مرهون جانفشانی این عزیزان دانست و تاکید کرد: دکتر عبدالرحیم صاحب جمعی رزمنده شاخص مدیریت درمان گلستان از جمله دلاورمردانی است که علاوه بر حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل، جانباز نیز بوده و سالها در کسوت ریاست و مدیریت داخلی بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس تلاش کرده است و به نمایندگی از سایر همکاران ایثارگر شایسته دریافت این لوح است.

گفتنی است در این مراسم همچنین از دکتر تقی تفکر، دکتر رمضان زینلی و دکتر رمضانعلی زنگانه به عنوان رزمنده و بسیجی نمونه استان با اهداء لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

همچنین طی مراسمی از رتبه های اول و دوم چهارمین جشنواره عکس سلفی سازمان تامین اجتماعی که هر دو از استان گلستان بودند، تجلیل شد.

در این مراسم، دکتر نصرتی ضمن تقدیر از اداره کل روابط عمومی سازمان به جهت اقدامات شایسته در حوزه های فرهنگی و هنری، روابط عمومی را یکی از مهمترین ارکان سازمان برشمرد و تاثیر هنر در ارتباطات را مهم دانست.

وی ضمن عرض تبریک به همکار نسیم کردافشاری شاغل در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس به جهت اخذ رتبه اول جشنواره، از علی صابری بیمه شده شاغل در شرکت لبنیات شهر مینودشت نیز که رتبه دوم این جشنواره را اخذ کرده است، تقدیر کرد.

در پایان لوحها و هدایای ارسالی از اداره کل روابط عمومی سازمان به همراه یک جلد کتاب نفیس به نامبردگان تقدیم شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.