×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تاکید دوباره کمیته بین‌المللی المپیک: ماسک زدن درخواست نیست، الزام است

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از اسپورتال، بازی‌های المپیک از روز جمعه آغاز شده و ورزشکاران در حال کسب مدال هستند. در طول مراسم اهدای جوایز، مرتباً موارد نقض قوانین کرونا رخ داده است. اکنون IOC به ورزشکاران یادآوری کرد که ماسک زدن یک الزام است نه یک درخواست.
پس از آغوش گرفتن و برداشتن ماسک در مراسم توزیع مدال المپیک در مسابقات شنا، برگزارکنندگان بازی‌های توکیو به ورزشکاران یادآوری کردند که از قوانین پیروی کنند. مارک آدامز، سخنگوی کمیته بین‌المللی المپیک روز یک‌شنبه گفت: ما از همه می‌خواهیم قوانین را رعایت کنند. تیم‌های استرالیا، کانادا و ایالات متحده آمریکا بعد از مسابقه شنا روی سکو ماسک نزده بودند و همدیگر را در آغوش گرفتند. صحنه‌های مشابهی نیز در مراسم اهدای جوایز مردان وجود داشت.  
آدامز  سخنگوی IOC گفت: این یک درخواست دوستانه نیست بلکه یک الزام است، هم برای این ورزش و هم برای همه افراد درگیر. از همه افراد در محیط المپیک خواسته می‌شود که به  کتابچه راهنمای جامع قوانین کرونا در بازی‌های تابستانی در ژاپن توجه اساسی کنند.
۱۳۲ مورد عفونت کرونا
آدامز تأکید کرد: ما هیجان و احساس شادی‌آور ورزشکاران را می‌فهمیم، اما متأسفانه مجبور شدیم قوانین را سختگیرانه‌تر کنیم. این پیام بارها و بارها تأیید می‌شود نه فقط برای ورزشکاران.
به دلیل عواقب بیماری همه‌گیر کرونا، توکیو برای چهارمین بار در جریان بازی‌های المپیک در شرایط اضطراری قرار خواهد گرفت. تاکنون ۱۳۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در ارتباط با بازی‌های المپیک رخ داده است.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.