×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تامین قطعات کسری خودروهای ناقص سایپا با جدیت در حال انجام است/ تجاری سازی خودروها بر تولید خودروهای ناقص ارجحیت دارد

پیرو فضاسازی‌های رسانه‌ای مبنی‌بر تعطیل شدن تولید در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در گروه خودروسازی سایپا، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل این گروه اعلام کرد این تعطیلات به‌صورت مدیریت‌شده و با هدف تمرکز هرچه بیشتر بر تکمیل خودروهای ناقص و تخلیه سریع پارکینگ‌ها اعمال می‌شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از سایپانیوز، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد باتوجه به وجود تعداد قابل توجهی خودرو با کسری یک یا چند قطعه در پارکینگ‌های تحت اختیار سایپا، تیم جدید مدیریتی این مجموعه با اتخاذ یک تصمیم اقتصادی و اصولی اقدام به ایجاد تمرکز هرچه بیشتر و انتقال بخش اعظمی از نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات لازم جهت تکمیل این خودروها، تحویل به مشتریان و تخلیه پارکینگ‌ها کرده است.

بدیهی است براساس سیاست مدیریت ارشد گروه سایپا، با وجود برخی دشواری‌ها و چالش‌ها در مسیر تامین قطعات دارای فناوری‌های پیشرفته، تکمیل خودروهای ناقص و تحویل هرچه‌سریعتر به مشتریان بر تولید خودرو به‌صورت ناقص و دپوی روزافزون محصولات در پارکینگ‌ها ارجحیت پیدا کرده است.

سیاست گروه خودروسازی سایپا در توقف خطوط تولید در دو روز پایانی هفته به‌صورتی طرح‌ریزی شده که نه‌تنها موجب کاهش عرضه خودرو به بازار و تحویل محصولات به مشتریان نخواهد شد، بلکه در روند کاری و اشتغال کارکنان در هفته‌های پایانی سال نیز خللی وارد نخواهد کرد.

مرکز ارتباطات و امور بین الملل سایپا تاکید کرد که تیم مدیریتی جدید این گروه خودروسازی در تلاش است باتوجه به برنامه‌های کلان و سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعهدات ارائه شده، درخصوص تعیین‌تکلیف هرچه سریعتر خودروهای ناقص و دارای کسری قطعات اقدام کرده و رضایت مشتریان و خریداران محصولات سایپا را تا پیش از فرارسیدن تعطیلات نوروز فراهم سازد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.