×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر بسطامی اظهار کرد: خدمات گسترده سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان در حوزه بیمه و درمان  محسوس است.

وی گسترش خدمات غیرخضوری سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان را یک کارجهادی دانست و اظهارکرد: بعنوان رئیس کمیته رفاه و تامین اجتماعی مجلس از  سازمان تامین اجتماعی در خدمتگزاری به مردم حمایت می کنم.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام در این دیدار گفت: به همت مسئولان عالی سازمان تامین اجتماعی، پرداختها به مراکز طرف قرارداد به روز شده است.

دکترکریم لاله ماژین  افزود: تلاش نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی مبنی بر ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس مطالبه به حق جامعه کارگری استان است، اظهار کرد: مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان مهران در حال ساخت است که خواستار همکاری مسئولان  و تسریع در ساخت این مرکز هستیم.

وی بیان کرد: گسترش فضاهای درمانی در استان در اولویت قرار دارد و هم اکنون با کمبود فضای درمانی مواجه هستیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گسترش خدمات غیر حضوری را گامی مهم در رضایتمندی بیمه شدگان دانست و تصریح کرد: با استفاده از خرد جمعی و همه ظرفیت ها امیدواریم بتوانیم با ارتقاء درمان استان، شاهد رضایتمندی بیشتر ذینفعان باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.