×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سازمان تأمین اجتماعی رتبه اول زیرمحور “پنجره ملی خدمات دولت هوشمند” و نیز عنوان شایسته تقدیر را در “زیرمحور مشارکت الکترونیک” در نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات که با شعار “ایران هوشمند و متصل” برگزار شد، کسب کرد. در همین زمینه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اهدای دو لوح تقدیر به میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از تلاش‌های این سازمان برای بهره‌گیری از فناوری اطلاعات در مسیر تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مخاطبان، تجلیل کرد.

به‌گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، این جشنواره از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در دو محور اصلی “شبکه ملی اطلاعات” و نیز “دولت هوشمند” و در ۹ زیرمحور برگزار شد که پس از ارزیابی آثار و اقدامات دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در این حوزه، هیئت‌داوران این جشنواره، سازمان تأمین‌اجتماعی را در محور دولت هوشمند و زیرمحور پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌عنوان رتبه اول و در زیر محور مشارکت الکترونیک “شایسته تقدیر” معرفی کرد.

دامون خدابنده رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی در این زمینه گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در زمره نخستین سازمان‌ها و نهادهای کشور بود که به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد و تمام خدمات الکترونیک و غیرحضوری این سازمان در قالب این پنجره قابل دسترسی است.
وی افزود: در بخش توسعه خدمات الکترونیک نیز سازمان تأمین‌اجتماعی در زمره سازمان‌های پیشرو در کشور است که در حال حاضر بالغ بر ۵۷ خدمت این سازمان که پیش از این بعضاً بهره‌مندی از برخی از این خدمات مانند احتساب ایام خدمت سربازی به‌عنوان سنوات بیمه‌پردازی، ثبت درخواست و دریافت کمک هزینه ازدواج و انعقاد قرارداد بیمه اختیاری و بیمه حرف و مشاغل آزاد؛ نیازمند چندین نوبت مراجعه حضوری به شعب تأمین‌اجتماعی و تکمیل انواع فرم‌های اداری بود، امروز به سادگی در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان، قابل دسترسی و انجام است.
خدابنده افزود: یکی از راهبردهای تحولی در سازمان تأمین‌اجتماعی، حرکت در مسیر هوشمندی فرایندها و نحوه ارائه خدمت است. راهبرد تأمین‌اجتماعی هوشمند که همواره از سوی مدیرعامل محترم سازمان نیز مورد تأکید بوده؛ از یک‌سو منجر به تسهیل در ارائه خدمات و ارتقای رضایتمندی می‌شود و از سوی دیگر به‌واسطه افزایش شفافیت، کارایی و صیانت از حقوق ذی‌نفعان را نیز ارتقا می‌دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.