×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

زنگ بیمه در استان همدان با حضور جمعی از مسئولان کشوری، نظامی، صنعت بیمه و همکاری آموزش ‌و ‌پرورش استان و بیمه کوثر به صدا در آمد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، جشنواره سراسری «زنگ بیمه» در کشور با هدف ترویج فرهنگ بیمه و با همکاری مسئولان بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه برگزار می‌شود.

مدیر سرپرستی بیمه کوثر در استان همدان گفت: جشنواره سراسری «زنگ بیمه» برای انتقال مفاهیم صنعت بیمه به‌زبان ساده و با برنامه‌های مفرح برای دانش‌آموزان اجرا شد.

محمد جعفری افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور را منوط به فرهنگ‌سازی و نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت دانست و افزود: امید است با همکاری مسئولان بیمه‌مرکزی، وزارت آموزش و پروش، سندیکای بیمه‌گران ایران و شرکت‌های بیمه، دانش‌آموزان در جایگاه سفیران بیمه در بین خانواده و جامعه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه مربیان در نهادینه کردن فرهنگ بیمه بین دانش‌آموزان و والدین نقش موثر دارند، خاطرنشان‌کرد: محتوای بیمه در کتاب‌های آموزشی مقاطع تحصیلی و در کنار آن استفاده از ابزارهای کمک آموزشی در کنار برنامه‌های سرگرم‌کننده موجب می‌شود بیمه در اذهان دانش‌آموز و خانوده آنان نقش ببندد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.