×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی دکتر سلیمانی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، در راستای کاهش مراجعات هموطنان گرامی به شرکت های بیمه و نمایندگی های آنها در سراسر کشور به منظور پیشگیری از انتقال ویروس، تمام بیمه گذاران بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه می توانند با مراجعه به سایت شرکت های بیمه نسبت به خرید بیمه نامه بر خط اقدام کنند.

وی در خصوص جزئیات چگونگی اجرای این دستورالعمل در نامه خود آورده است : طبق هماهنگی به عمل آمده با شرکت های بیمه و در راستای مسئولیت اجتماعی مقرر شد برای آن دسته از بیمه گذارانی که امکان خرید بیمه نامه از طریق فوق الذکر میسر نیست شرکت بیمه ذی ربط نسبت به تجدید بیمه نامه های صادره شرکت خود که تا ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ منقضی می شوند به صورت یکساله اقدام و مراتب را به روش های مقتضی به بیمه گذاران خود اعلام کند.

در این صورت میزان تعهدات بیمه نامه هایی که تا پایان سال ۱۳۹۸ منقضی می شوند بر اساس مبلغ ریالی دیه سال ۱۳۹۸ و بیمه نامه هایی که تاریخ انقضای آنها در سال ۱۳۹۹ است (در صورت افزایش مبلغ ریالی دیه) بر اساس تعهدات جدید سال ۱۳۹۹ خواهد بود. بیمه گذاران مذکور در این دوره موظفند حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ نسبت به اخذ بیمه نامه و تسویه حق بیمه مربوط اقدام کنند. زمان شروع پوشش این گونه بیمه نامه ها به صورت پیوسته و از تاریخ انقضای بیمه نامه قبلی خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.