×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این اقدام به منظور تسهیل در روابط اقتصادی میان دو کشور دوست و همسایه جمهوری اسلامی ایران و عراق صورت گرفته است.
شرکت بیمه سامان از این پس پوشش های بیمه ای به منظور صادرات کالا و خدمات را به فعالان اقتصادی حاضر در این کشور ارائه خواهد کرد. این روند در جهت حل مشکلات شرکت‌های ایرانی فعال در بازار کشور عراق آغاز شده است.
کالاهایی که توسط صادرکنندگان جهت عرضه در بازار جهانی به خارج از کشور ارسال می‌شود، تحت پوشش بیمه‌های صادراتی قرار گرفته و همه صادرکنندگان کالا به این بیمه‌نامه نیاز خواهند داشت . شایان ذکر است ،‌ معمولا کالاهای صادراتی با ریسک هایی که در گمرکات و بنادر کشور ها و یا حین حمل کالا اتفاق می افتد، تهدید شده و خرید پوشش‌های بیمه‌ای معتبر می‌تواند در حل این معضلات نقش اساسی ایفا کند.
همچنین فرایند صدور بیمه نامه های مسافرتی برای گردشگران و زائران ایرانی ورودی به این کشور توسط شرکت بیمه سامان آغاز خواهد شد.
شرکت بیمه سامان با تاسیس شعبه در این کشور یکی از مهمترین زیرساخت‌های حمایت از صادرکنندگان کالا و خدمات فنی و مهندسی در بازار عراق را طراحی و اجرا کرده است.
براساس این گزارش، شعبه بیمه سامان در کشور عراق با عنوان شرکت «سامان للتاُمین» به صورت رسمی ثبت و کارش را آغاز کرده است. شرکت بیمه سامان با ایجاد شبکه دفاتر خود در شهرهای مختلف این کشور، امکان صدور انواع بیمه نامه و ارزیابی و پرداخت مستقیم خسارت در سراسر خاک عراق را داراست و با ارائه طرح های بیمه ای منطبق با شرایط کشور عراق، زمینه توسعه فعالیت های تجاری با حداقل ریسک و صادرات امن برای تجار و فعالان اقتصادی را بیش از پیش فراهم کرده است.
این شرکت با هدف حمایت از صادرات و به حداقل رساندن مشکلات موجود در امر مبادلات تجاری و هم چنین تسهیل فعالیت های عمرانی و صنعتی در عراق، آماده ارائه مشاوره تخصصی بیمه ای و اقتصادی به مجموعه ها و پروژه های متقاضی حضور در این کشور است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.