×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه تعاون، از افزایش ۴۶۰ هزار نفری مشتریان شرکت از زمان مدیریت خود سخن گفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت در دومین همایش مدیریت صنعتی به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: «خوشبختانه موفق شدیم از زمان حضور به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، تعداد بیمه گذاران این شرکت را از ۴۰ هزار نفر به بالغ بر نیم میلیون نفر برسانیم».
مظلومی در ادامه سخنان خود به نحوه فعالیت شرکت های بیمه ای پرداخت و مطرح کرد: «ما در شرکت بیمه، آرامش خیال می فروشیم».
او با اشاره به دیدگاه مردم نسبت به شرکت های بیمه ای اظهار داشت: «در همه جای دنیا، بیمه ها را به عنوان خوش استقبال و بدبدرقه می شناسند و هیچ جایی نیست که مردم خرید یا تمدید بیمه نامه شان را با اکراه انجام ندهند؛ از این روست که فروش بیمه را جزو مشاغل سخت مطرح می کنند».
مدیرعامل بیمه تعاون در ادامه به مقایسه صورت گرفته در خصوص کشورها اشاره کرد و گفت: «در خصوص فرانشیز نگرفتن آمریکایی ها می گویند که چرا ما شبیه آنها نیستیم، ولی در عین اینکه آنجا اعضای خاصی از بدن سلبریتی هایشان را بیمه می کنند، به ما خرده می گیرند که چرا شما نسبت به بیمه کردن اعضای بدن سلبریتی ها اقدام کردید».
مظلومی اضافه کرد: «از دیگر سو، اساساً در خارج از کشور، شرکت های بیمه نسبت به تأسیس بانک اقدام می کنند، ولی در ایران، بانک ها، شرکت بیمه تأسیس کرده و ما حتی طبق قانون اجازه نداریم سهام بانک ها را خریداری کرده و محدودیت هایی برای سرمایه گذاری شرکت های بیمه وجود دارد».
وی در ادامه به فعالیت های شرکت بیمه تعاون پرداخت و گفت: «ما در بیمه تعاون، خودمان نسبت به ارزیابی خسارت ها اقدام نکرده و برای انجام این کار از شرکت های مورد تأیید بیمه مرکزی استفاده می کنیم تا آنها به صورت مستقل نسبت به ارزیابی اقدام کرده و این شرکت ها به هیچ وجه ذی نفع ما نیستند».
مدیرعامل بیمه تعاون تشریح کرد: «شرکت ها برای ارزیابی خسارت، منع قانونی ندارند ولی الزام قانونی هم برای این کار وجود ندارد و ما نیز برای جلب اعتماد هرچه بیشتر مشتریان، نسبت به برون سپاری این کار اقدام کردیم».
مظلومی ادامه داد: «ما همچنین در شرکت، ذی نفعان متعددی داریم که به ترتیب شامل کارکنان، شبکه فروش، مشتریان، سهامداران و نیز ذی نفعان خارجی شامل سازمان بورس، بیمه مرکزی و وزارت اقتصاد می شود؛ از این رو اداره شرکت بیمه کار سختی محسوب می شود، چراکه باید تمام این ذی نفعان تأمین شوند».

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.