×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مطلب علمی با عنوان بیمه افزودنی در بخش معرفی تازه پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان وب‌سایت پژوهشکده بیمه منتشر شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، بیمه نهفته یا افزودنی‌، یکی از روندهای بزرگ تحول در صنعت بیمه شناخته شده است. گزارش اینزتک لندن ۲۰۲۱ پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۳، بازار بیمه افزودنی جهان، ۷۲۲ میلیارد حق بیمه صادره ناخالص (GWP) تولید خواهد کرد که شش برابر حجم فعلی آن خواهد بود.

این نوع بیمه معمولاً به یک محصول یا خدمت اضافه شده و به عنوان یک افزودنیِ انتخابی طی روند خرید به مشتری پیشنهاد می‌شود. برای مثال، هنگام خرید تلفن همراه، به مشتری گزینه بیمه ضدسرقت پیشنهاد می‌شود؛ هنگام رزرو بلیت کنسرت، بیمه لغو رویداد ارائه می‌گردد و یا هنگام خرید اتومبیل، فروشنده، بیمه خودرو را پیشنهاد می‌دهد.

بیمه افزودنی، مزایایی برای مشتریان و بیمه‌گران به همراه دارد که اولین آن‌ها آسودگی خاطر برای کاربران است.

ادامه مطلب را در بخش معرفی تازه در پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان وب‌سایت پژوهشکده بیمه و یا نشانی https://tazeha.irc.ac.ir/fa-IR/tazeha.irc.ac/5476/news/view/17696/5540/Staging/ بخوانید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.