×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، غلامرضا محمدی با اشاره به افزایش تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری در هفت سال گذشته گفت: تعداد بیمه‌شدگان اجباری در سال ٩٢، ٧١ هزار و ٧٢١ نفر بوده که در سال ٩٩ به ٨١ هزار و ٨٩۵ نفر رسیده‌ است، همچنین تعداد بیمه‌شدگان مشاغل آزاد از هفت هزار و ٨٧٢ نفر در سال ٩٢ به ١١ هزار و ٣٢٢ نفر در سال ٩٩ رسید.

وی با بیان اینکه بیمه‌شدگان اختیاری در سال گذشته چهار هزار و ٧٨ نفر بودند و در سال ٩٩ به ۶ هزار و ۴۴٨ نفر رسیدند، عنوان کرد: تعداد ٢٠ هزار و ٩٢٠ راننده در سال ٩٢ تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بودند که در سال ٩٩ به ٢٢ هزار و ۶٧۴ نفر افزایش یافتند.

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری کرد: از زمان تحت پوشش قرار گرفتن خادمین مساجد و کارفرمایان صنفی تا سال ٩٩ به ترتیب  ٢١٧ نفر و  یک هزار و ١۵٢ نفر تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار گرفتند.

محمدی اظهار داشت: ٣٢ زنبوردار در سال ٩٢ تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بودند که در سال ٩٩ به ٣۴ نفر رسیدند؛ همچنین تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری از دو هزار و ٩١٣ نفر در سال ٩٢ به یک هزار و ٧٣۵ نفر در سال ٩٩  کاهش یافته است.

وی مجموع بیمه‌شدگان اصلی استان چهارمحال وبختیاری را در سال ٩٢، ١۴٧ هزار و ١٧۵ نفر و در سال جاری، ١۵٠ هزار و ٩٠۵ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد بیمه‌شدگان تبعی تحت تکفل در سال ٩٢ نیز ٢۴٢ هزار و ٩٣۶ نفر بوده که به ٢۵۵ هزار و ٧٧٠ نفر در سال ۹۹ رسیده‌ است.

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ٢٢ هزار و ٧٨۵ مستمری‌بگیر اصلی در سال ٩٢ و ۴٣ هزار و ۶۴٩ نفر در سال جاری وجود دارد، بیان داشت: افراد تحت تکفل مستمری‌بگیران در سال ٩٢، ١٨ هزار و ٩۶٧ نفر بودند که در سال جاری به ٢٩ هزار و ۵٧٨ نفر رسیدند.

محمدی افزود: جمعیت کل بیمه‌شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی در چهارمحال و بختیاری در سال ٩٢، ۴٣١ هزار و ٨۶٣ نفر بوده که در سال ٩٩ به ۴٧٩ هزار و ٩٠٢ نفر افزایش یافته است.

وی در پایان اضافه کرد: تعداد ١٢ هزار و ٣١٠ کارگاه در سال ٩٩ تحت پوشش هستند که این تعداد در سال ٩٢، ١٢ هزار و ٧٧٢ کارگاه بوده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.