×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال ارزش معاملات بورس انرژی ایران در روز نخست هفته

مجموع ارزش معاملات امروز بورس انرژی ایران به بیش از ۱۰ هزار و ۱۹۴ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال برای ۶۶ هزار و ۶۳۱ تن فراورده هیدروکربوری رسید که بیش از ۷ هزار و ۱۶۸ میلیارد ریال از این معاملات متعلق‌به فروش گاز مایع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در رینگ بین‌الملل بود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، امروز ۱۰ دی‌ماه، ۴۷ هزار و ۵۰۰ تن گاز مایع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به ارزش ۲۳ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۹۱۰ دلار در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران فروخته شد.
حجم تقاضای ایجاد‌شده برای معاملات این فراورده معادل ۲۱۴ هزار تن بود و ارزش رقابت آن به ۲ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۹۱۰ دلار رسید.
محموله‌های گاز مایع فروخته‌شده در امروز بورس انرژی ایران از انبارهای نفت تهران، اراک، اصفهان و آبادان بارگیری می‌شوند و به مقاصد برون‌مرزی در کشورهای افغانستان، پاکستان و ارمنستان رهسپار خواهند شد. قراردادهای معاملات گاز مایع امروز از نوع کشف پریمیوم بودند.
امروز در رینگ داخلی بورس انرژی ایران نیز حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ تن میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی به ارزش هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال و ۶ هزار تن بلندینگ نفتای پالایش نفت بندرعباس به ارزش هزار و ۲۷۸ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال دادوستد شد.
فراورده‌های آیزوفید و حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز، برش سنگین و رافینت شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران، حلال ۴۰۰ و حلال ۴۱۰ پالایش نفت اصفهان و حلال ۵۰۲ پتروشیمی بیستون نیز امروز در رینگ داخلی معامله شدند.

عرضه‌های فردا
فردا ۱۰ هزار تن نفتای سنگین و ۷۰۰ تن آیزوریسایکل پالایش نفت تهران، ۳ هزار تن سی‌او، ۳ هزار تن نفتای سبک و ۲ هزار تن نفتای پالایش نفت آبادان و ۵۰۰ تن بنزول خام و ۱۵۰ تن قطران ذوب‌آهن اصفهان در رینگ داخلی بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.
مجموع عرضه‌های فردا ۱۹ هزار و ۳۵۰ تن فراورده هیدروکربوری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.