×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

سرپرست بانک توسعه تعاون از برنامه این بانک برای بکارگیری ابزارهای نوین تامین مالی خبر داد.
کیوسک خبر ـ محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک در مشهد مقدس اظهار داشت: راهکارهای اجرایی و شتاب دهنده در مسیر تحول بانک مطرح گردیده و برنامه های راهبردی و عملیاتی با رویکرد تحول به اجرا در می آید.
وی افزود: فرهنگ به عنوان یکی از مهمترین مولفه های اثر گذار در ایجاد تحول مطرح است و اتحاد، همدلی، همبستگی، تفکر تیمی، هم افزایی و اقدامات مبتنی بر ارزش ها و کرامات انسانی در پیشرفت و موفقیت های بانک اثر مثبت دارد.
شیخ حسینی تاکید کرد: ارتقای سطح فرهنگ سازمانی به صورت مداوم در دستور کار است و پیامدها و رهنمودهای پروژه آسیب شناسی صورت پذیرفته در بانک مورد توجه قرار می گیرد.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: شناسایی محورهای اهرمی جهت ایجاد تحول صورت پذیرفته است و فرهنگ، مهارت مدیریتی، تصمیمات و سیاست ها در این مسیر بسیار مهم هستند.
وی تاکید کرد: فرهنگ سازی از رده های بالای سازمان به پایین تسری می یابد و شایسته است مدیران، پشتیبان و دلسوز کارکنان مسئول و پاسخگو بوده و ارزشهای والای انسانی را رعایت نمایند.
سرپرست بانک توسعه تعاون یادآور شد: خدمت رسانی به جامعه هدف در زمره مهم ترین اهداف بانک محسوب می شود و تمامی برنامه های بانک با رویکرد توسعه ای و پشتیبانی از تعاونگران به اجرا در می آید.
وی تصریح کرد: بانک توسعه تعاون در مسیر تحول، نگاه ویژه ای به ابزارهای نوین تامین مالی دارد.
شیخ حسینی توضیح داد: در مدل های جدید تامین مالی، بانک ها نقش های ویژه ای به عهده می گیرند و بانک ها به عنوان ارکان بازار پول به همراه ارکان بازار سرمایه از ظرفیت ها و امکانات دو بازار بهره برده و نقدینگی در مسیرهای صحیح بکار گرفته می شود.
وی ادامه داد: با گسترش ابزارهای نوین، تامین مالی توسط بانک ها و بازار سرمایه به صورت تخصصی تر و متناسب با نیاز متقاضیان سرمایه و تسهیلات صورت می پذیرد.
شیخ حسینی گفت: اوراق گام به عنوان ابزار نوین در بازارهای پول و سرمایه کشور بکار گرفته شده است و این خدمت به تعاونگران و کارآفرینان جهت تکمیل زنجیره ارزش ارائه می گردد.
مقام ارشد بانک توسعه تعاون گفت: افزایش سرمایه بانک مطابق بند ب ماده ۲۹ و بندالف تبصره ۱۸ قانون بودجه پیگیری می شود و با تحقق آن ضمن افزایش نسبت کفایت سرمایه، ظرفیت های جدید برای ارائه خدمات گسترده به جامعه هدف قابل تصور است.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: تحول دیجیتال از مهمترین محورهای تحول بانک توسعه تعاون است و طی ماه های پایانی سال، یک یا دو محصول دیجیتال به سرویس های بانک اضافه می شود و پرداخت تسهیلات و سپرده پذیری آنلاین نیز در مسیر اجرا قرار می گیرد.
وی تشریح کرد:در مقطع کنونی برای تسریع در حرکت رو به پیشرفت بانک و جبران برخی کاستی ها ، بانک در مسیر تحول قرار گرفته است و سرمایه انسانی از ارکان تحول تلقی می گردد.
در این مراسم سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره ، محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره ، معاونین مدیر عامل، مدیران ستادی و استانی بانک حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.