×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت : باتوجه به ظرفیت‌های بالقوه ی گردشگری و دارا بودن مراکز خاص به ویژه بوستانهای شاخص در شمال تهران ، مدیریت شهری منطقه یک ،هوشمندسازی را با تمرکز بر گردشگری پیش خواهد برد.

وی با اشاره به انجام مطالعات اولیه در حوزه ی هوشمندسازی منطقه در ماه های گذشته، افزود : براساس مطالعات انجام شده بر روی مراکز گردشگری شمال تهران ، بوستان نیاوران به عنوان یکی از بوستان های فرا منطقه ای گزینه ی مناسبی برای انجام پروژه های هوشمندسازی به عنوان پایلوت در گام نخست، شناسایی و به ستاد هوشمندسازی تهران معرفی شده است.

شهردار منطقه یک گفت : در همین راستا معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری به همراه گروه متخصص و فنی در حوزه ی هوشمندسازی به منظور بررسی شرایط موجود و طراحی های لازم در انجام پروژه ها از بوستان نیاوران بازدید کرد و مقرر شد بعد از برآوردهای زمانی و ریالی، فاز عملیاتی آن آغاز شود.

موسوی تصریح کرد : آبیاری هوشمند فضای سبز، هوشمندسازی چاه های آب، تصفیه پساب و بازچرخانی آب بوستان ها ، هوشمندسازی روشنایی بوستان ها ، اجرای آبنمای هوشمند تعاملی، سیستم پیش بینی وقوع سیل و … از جمله پروژه های پیشنهادی در حوزه ی هوشمندسازی در بوستان های منطقه یک است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.