×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بورس کالا نماد شفافیت در اقتصاد/ لزوم عرضه خودروهای سازمان اموال تملیکی در بورس

به گزارش کیوسک خبر، فرهاد بشیری در گفت و گو با «کالاخبر» اظهار داشت: عرضه کالای های پایه و مواد اولیه مختلف در بورس کالا، اقدامی در راستای ساماندهی بازار و وضعیت اقتصادی تولیدکنندگان است.

وی با اشاره به اینکه تیم اقتصادی دولت در راستای ایجاد شفافیت اقتصادی و عرضه زنجیره تولید کالاها در بورس، تمام تلاش خود را به کار بسته است، گفت: وقتی کالایی در بستر شفاف معامله می شود، هیچ یک از طرفین معامله به دلیل وجود رقابت و قوانین عادلانه متحمل زیان نمی شوند و براساس شرایط بازار اقدام به خرید و فروش می کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بورس کالا، نماد شفافیت در اقتصاد است و تنها مکانیزمی است که می تواند مانع از آسیب رساندن به روند عرضه و تقاضا می شود که خوشبختانه دولت در مسیر ساماندهی بازار کالاها درصدد است تا به طور کامل از ظرفیت های بورس کالا استفاده کند.

این نماینده مجلس معتقد است که بورس کالا بهترین شیوه برای ایجاد اعتماد میان تولیدکنندگان و خریداران است تا اجحافی در حق هیچ از حلقه های زنجیره تولید نشود.

بشیری در پایان در خصوص طرح عرضه خودروهای سازمان اموال تملیکی در بورس کالا گفت: موضوع مهم در بورس کالا این است که خرید و فروش این دست محصولات به افراد خاصی محدود نمی شود بلکه همه می توانند در آن مشارکت کنند و بنده معتقدم، عرضه خودروهای سازمان اموال تملیکی در بورس کالا نیز اقدامی مناسب و در جهت شفافیت اقتصادی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.