×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بورس به کام سهامداران شیرین شد

امروز (یکشنبه ۲۷ اسفند) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۱۱ هزار واحد افزایش یافت.
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۱۱ هزار و ۹۹۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۴۸۶ واحدی قرار گرفت و پس از چند روز که روند بازار منفی بود؛ صعودی شد.

به گزارش کیوسک خبر، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۳ هزار و ۵۸۴ واحدی در ارتفاع ۷۳۳ هزار و ۸۰۰ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۴ همت و ۹۵۳ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۸۹ هزار و ۵۱۵ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد، فملی، وغدیر، وبملت، خودرو و وبصادر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد وپارس بیشترین تاثیر بر کاهش شاخص کل بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۱۱ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۶۸ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۷۶ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۵۷ هزار و ۹۳۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، وسپهر، زاگرس، خاور، وهور، وگردش و شاوان بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل فرابورس ایران داشتند.
منبع: فرارو

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.