×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
به مناسبت هفته پژوهش، مسابقه ای ویژه کارکنان سازمان تامین اجتماعی برگزار می شود

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سئوال این مسابقه ” مهم ترین مسئله ای که در حوزه فعالیت خود در سازمان تامین اجتماعی با آن روبرو هستید و انجام پژوهش در خصوص آن را مفید می دانید چیست” است و همکاران علاقه مند می توانند یادداشت خود را با این موضوع با عنوان (کمتر از ۱۲ کلمه) و حجم متن ۷۵۰ تا ۱۲۰۰ کلمه تهیه کنند.در این متن باید حتماً نام و نام خانوادگی، مدرک تحصیلی، سمت و پست سازمانی، نشانی ایمیل و شماره تماس نگارنده قید شده باشد.

در فرمت صوری یادداشت حتما موارد زیر مورد توجه قرار گیرد:

مقدمه: در مقدمه باید به سه مورد اشاره شود: زمینه( شامل پیشینه موضوع و هرگونه تعریف اساسی)، ادعای یادداشت( توضیح مدعا می تواند شامل پاسخ اجمالی بدون ذکر شواهد و استدلال ها به پرسش نیز باشد.

ساختار کلی یادداشت:

بدنه: در بدنه یادداشت باید سه مطلب عمده زیر بیان شود:

بیان ایده اصلی: بیان ایده اصلی که بقیه مطالب از آن پشتیانی می کند

ذکر مستندات: ذکر داده ها، منابع شواهد و مثال های تقویت کننده ایده اصلی

توضیح: شرح مستدل و مستند مطلب و برقراری ارتباط موجه میان پاراگراف ها و داشتن خط سیر معقول و گام به گام با هدف نیل به نتیجه

نتیجه گیری: نتیجه گیری باید مشتمل بر پاسخ به پرسش اصلی مبتنی بر تحلیل یافته ها باشد.

گفتنی است، همکاران علاقه مند تا ۳۰ آذر فرصت دارند در مسابقه هفته پژوهش شرکت کنند. نتایج این مسابقه در دهه مبارک فجر امسال اعلام می شود. همکاران پاسخ مسابقه را به نشانی ایمیل Research@ssor.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۸۸۷۵۳۲۴۵-۰۲۱ داخلی ۲۰۸ تماس بگیرند.