×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

بانک ایران‌‌زمین برای بهبود فرآیند ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود طی روزهای پایانی سال علاوه بر راه‌اندازی روابط‌عمومی‌دیجیتال و مرکز تماس دیجیتال؛ حداکثر آمادگی خود را در شعب خود ایجاد کرده است تا به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مشتریان باشد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اقتصاد ملت، با نزدیک شدن به روزهای آخر سال؛ میزان واریز و برداشت وجه و انجام مبادلات بانکی به شدت افزایش می‌یابد و این موضوع به دغدغه‌‌ای برای مردم تبدیل شده است. در چنین شرایطی و در دورانی که کرونا جولان می‌دهد؛ داشتن بانکی که در روزهای پایانی سال در کنار مردم باشد و از مشتریان خود به خوبی حمایت کند؛ یک مزیت محسوب می‌شود.

در این میان یکی از بانک‌هایی که سعی در کاهش دغدغه‌های مشتریان خود دارد؛ بانک ایران‌‌زمین است.

«بسط‌ و گسترش بازار هدف و افزایش روزمره فعالیت‌های تجاری، تولیدی و خدماتی از طریق انجام فعالیت‌های اعتباری و اعطاء تسهیلات» جزء اهداف اصلی این بانک نوشته شده و هر روزه در راستای این هدف گام بر می‌دارد.

در واقع بانک ایران‌زمین کسب اعتبار و حسن‌شهرت در ارائه تمامی خدمات کمی‌و کیفی بانکی را سرلوحه خود قرار داده است و تلاش دارد تا از طریق تبدیل تهدیدها به فرصت و همچنین شناسایی فرصت‌های جدید؛ بتواند در زمانی کوتاه به اهداف خود برسد و به سمت تکمیل و تعریف اهداف جدید حرکت کند.

بر همین اساس یکی از برنامه‌های بانک در راستای تحقق این هدف و چشم‌انداز؛ خدمت‌رسانی به مشتریان طی روزهای پایانی سال است. به صورت سنتی در روزهای پایانی سال تراکنش‌های بانکی به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد و ارائه خدمات به نحو احسن در این روزها در میزان رضایت مشتریان بسیار اثرگذار است.

بانک ایران‌‌زمین برای بهبود فرآیند ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود طی روزهای پایانی سال علاوه بر راه‌اندازی روابط‌عمومی‌دیجیتال و مرکز تماس دیجیتال؛ حداکثر آمادگی خود را در شعب خود ایجاد کرده است. از آنجایی که جلب اعتماد مردم و رضایتمندی مشتریان از اهداف این بانک خصوصی به شمار می‌رود؛ در راستای بهره‌برداری و استفاده بهینه از فرصت‌های محیطی؛ برای حفظ و افزایش سرمایه‌های مشتریان طی روزهای سخت اقتصادی و بیماری کرونا و جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان در روزهای پایانی سال زیرساخت‌های لازم را فراهم آورده است.

بنابراین سپرده‌گذاران و مشتریان بانک علاوه بر آنکه می‌توانند از خدمات الکترونیک و آنلاین بانک ایران‌‌زمین استفاده کنند؛ شعب بانک آمادگی کامل برای ارائه خدمات حضوری تا آخرین روز سال و حتی در تعطیلات نوروز را دارند.علاوه بر آماده‌سازی مسائل زیرساختی، کارکنان شعب بانک که همواره نگاه ویژه‌ای به مسئولیت‌های فردی و اجتماعی خود دارند؛ متعهدانه در راستای نیل به سمت بانکداری حرفه‌ای در ایران تواضع، فروتنی، سخت‌کوشی و نوآوری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند تا سرمایه‌بان امین مردم ایران‌‌زمین باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.