×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بنتو: دوست نداشتم با پرتغال هم‌گروه شویم

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از یونهاپ، تیم ملی فوتبال کره جنوبی باید در جام جهانی با تیم‌های پرتغال، اروگوئه و غنا دیدار کند. به این معنا که پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی کره جنوبی برابر تیم ملی کشورش قرار خواهد گرفت. 
بنتو در یک کنفرانس مطبوعاتی چند روز پس از قرعه‌کشی، گفت که دوست داشت و ترجیح می‌داد با پرتغال همراه نمی‌شد. او در این زمینه گفت: فکر می‌کنم درک دلایل این امر آسان است چون من پرتغالی هستم و دوست نداشتم با تیم ملی کشورم روبه‌رو شوم اما ما به بازی مقابل پرتغال به همان شیوه برخورد می‌کنیم که به بازی‌های دیگر فکر می‌کنیم. البته اگر از جنبه ذهنی صحبت کنیم، قضیه فرق می‌کند. این اولین‌بار است که می‌خواهم مقابل کشورم بازی کنم. باید خودم را برای انجام این کار به صورت حرفه‌ای آماده کنم.
کره جنوبی تمام بازی‌های گروه خود را در استادیوم شهر آموزش در الریان در غرب دوحه برگزار خواهد کرد. آن‌ها تنها کشور گروه H هستند که هر سه بازی را در یک مکان برگزار می‌کند.
او در پاسخ به این سوال که تیمش در گروه نسبتا آسان و خوبی قرار گرفته است؟ گفت: اصلا این را قبول ندارم. سه تیمی که قرار است با آن‌ها روبه‌رو شویم خوب هستند. برای صعود به مرحله حذفی، باید خیلی خیلی خوب رقابت کنیم و شاید این کافی نباشد زیرا حریفان قدرتمندی در گروه خود خواهیم داشت.
در پرتغال کریستیانو رونالدو، برنده پنج جایزه توپ طلا به عنوان بهترین بازیکن جهان حضور خواهد داشت. حتی در سن ۳۷ سالگی رونالدو که برای یک دوره دیگر به منچستریونایتد بازگشته است، در میان گلزنان برتر این فصل لیگ برتر است. بنتو که زمانی مربی رونالدو در تیم ملی پرتغال بود، گفت که فقط برای یک بازیکن آماده نخواهد شد. بنتو گفت: نگرانی ما در این لحظه نمی‌تواند در مورد یک بازیکن باشد. مهم نیست در مورد چه بازیکنی صحبت می‌کنیم. همه مردم می‌دانند که او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. اما پس از آن ما باید همه تیم پرتغال را در نظر بگیریم، نه فقط یک بازیکن. پرتغال تعدادی بازیکن با کیفیت دارد و فقط رونالدو نیست.
کره جنوبی با قرار گرفتن در رده دوم گروه خود پس از ایران در مرحله نهایی راهی جام جهانی شد. از ۱۰ مسابقه، کره جنوبی فقط یک بار شکست خورد که این شکست در دیدار مقابل امارات متحده عربی بود. سرمربی کره درباره ارزیابی از مرحله انتخابی گفت: همه چیز برای ما خوب پیش رفت. البته لحظات سختی هم بودند که باعث شدند هم من مربی بهتری شوم و هم تیم ملی فوتبال کره جنوبی بهتر شود و پیشرفت کند. 
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.