×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، پذیرندگان بانک مسکن به عنوان یک گروه از مشتریان وفادار این بانک همواره مورد توجه هیات مدیره بانک مسکن قرار دارند. این گروه از دارندگان حساب‌های بانک مسکن که از پایانه‌های فروشگاهی (دستگاه‌های پوز) بانک مسکن در محل فعالیت اقتصادی خود اعم از فروشگاه، مطب، دفتر کار و … استفاده می‌کنند، با تصویب هیات مدیره بانک مسکن از این پس می‌توانند از خدمات تسهیلاتی ویژه این بانک که در بسته اعتباری پذیرندگان پیش‌بینی شده است، در صورت نیاز برخوردار شوند.
سرفصل‌های تسهیلاتی گوناگونی اکنون به پذیرندگان بانک مسکن قابل پرداخت است؛ اما شرط اصلی استفاده از این تسهیلات تمرکز منابع مالی پذیرندگان در حسابهای قرض الحسنه جاری و ممتاز با امکان تخصیص اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن است.
این تسهیلات در هشت سرفصل برای پذیرندگان با شرایط مذکور پیش‌بینی شده است. سرفصل اول جعاله تعمیر مسکن است. اعطای تسهیلات جعاله بدون سپرده حداکثر به مبلغ ۳۰ میلیون تومان با مدت تقسیط ۶۰ ماهه به پذیرندگان امکان‌پذیر است. در عین حال متقاضی می‌تواند با خرید اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن (تسه)، سقف تسهیلات فوق را تا مبلغ ۴۰ میلیون تومان افزایش دهد.
سرفصل دوم مرابحه تعمیر واحدهای تجاری، اداری و خدماتی است که تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با مدت تقسیط ۳۶ ماهه قابل پرداخت است.
مرابحه منصوبات مورد نیاز واحد مسکونی سومین تسهیلات قابل پرداخت به این گروه از مشتریان است. پذیرندگان می‌توانند برای خرید و نصب هر نوع تجهیزات مربوط به واحد مسکونی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به صورت ۳۰ درصد از محل اوراق (تسه) و ۷۰ درصد از محل منابع بدون سپرده با مدت بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه، تسهیلات دریافت کنند.
همچنین اعطای تسهیلات در قالب خرید دین و مضاربه در چارچوب ضوابط ذیربط هریک از این تسهیلات امکانپذیر است.
تسهیلات مرابحه عام نیز تا سقف ۵۰ میلیون تومان با مدت بازپرداخت ۳۶ ماهه با اولویت مصرف در بخش مسکن به پذیرندگان متقاضی قابل پرداخت است.
علاوه بر این، تسهیلات تامین تجهیزات مطب و دفتر کار به متقاضیان با سقف ۲۰۰ میلیون تومان در تهران، ۱۵۰ میلیون تومان در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ میلیون تومان در سایر شهرها برای پذیرندگان در بسته اعتباری جدید پیش‌بینی شده است. مدت بازپرداخت این تسهیلات ۲۴ ماهه خواهد بود.
در نهایت هشتمین سرفصل تسهیلاتی این بسته اعتباری، تسهیلات خرید مطب و دفتر کار به میزان ۶۰ درصد ارزش کل ملک است و تا سقف‌های ۴۵۰ میلیون تومان در تهران، ۳۵۰ میلیون تومان در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۳۰۰ میلیون تومان در سایر شهرها قابل پرداخت است.
برنامه‌ریزی برای توسعه شبکه پذیرندگان بانک مسکن علاوه بر اینکه ارتقای سطح عملکرد پایانه‌های مذکور را به عنوان یک هدف کلیدی دنبال می‌کند، در راستای تحقق اهداف بانک مسکن در حوزه مشتری‌مداری نیز به شمار می‌آید و تکریم مشتریان وفادار بانک مسکن را محقق می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.