×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر نیک رهی با حضور در برنامه زنده رادیویی تلویزیونی صدای شهر مرکز کرمانشاه در خصوص تاریخچه ساخت این بیمارستان و خدمات قابل ارائه در آن مرکز گفت: بیمارستان شهدا در سال ۶۱ تاسیس و در سال ۶۸ به سازمان تامین اجتماعی همزمان با قانون الزام تحویل شد.

نیک رهی افزود: در این مرکز بخش های بستری جراحی، داخلی، چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی و جراحی مغز و اعصاب و همچنین سایر اعمال تخصصی به مراه بخش های سرپایی از جمله؛ رادیولوژی، فیزیوتراپی، بینایی سنجی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، شنوایی سنجی و غیره در حال خدمت رسانی شبانه روزی به مردم استان است.

وی با اشاره به تعداد مراجعین بستری و سرپایی گفت: سالیانه حدود ۱۲هزار مورد بستری و نزدیک به ۲۹۹ هزار ویزیت در کلینیک تخصصی این مرکز صورت می پذیرد که با توجه به حجم انبوه مراجعین و کافی نبودن نوبت اخذ خدمات طبق استانداردهای موجود، سعی در افزایش تعداد پزشکان و مراکز خدمت دهی به مردم داریم.

رئیس بیمارستان شهدا گفت: در خصوص احداث اورژانس جدید در بیمارستان شهدا در مساحتی بالغ بر ۱۶۰۰متر مربع اقدامات اولیه برای شروع ساخت آن در سالجاری انجام شده است که امیدواریم بتوانیم با تکمیل به موقع آن جهت خدمت رسانی با کیفیت به مردم اقدامات خوبی انجام دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.