×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

همایش تقدیر از نمایندگان برتر استان یزد با حضور نمایندگان عمومی، مدیران و نمایندگان فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه استان، در سالن همایش مجتمع فرهنگی رفاهی غدیر در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

کیوسک خبر ـ در این همایش رضا زیارتی سرپرست منطقه ۱۴به ایراد سخنانی در مورد صنعت بیمه، تأکید بر رقابت و فروش سالم جهت ارائه خدمات پس از فروش با رضایت حداکثری، شرایط و ویژگی های یک انسان توسعه یافته جهت رسیدن به یک جامعه توسعه یافته، چشم انداز آتی و… پرداخت.

همچنین ایشان با اختصاص زمانی از انتهای برنامه به مبحث پرسش و پاسخ، انتقاد یا پیشنهاد از نمایندگان پرداخته و در انتها به تمامی سئوالات و انتقادات مکتوب پاسخ داد.

در ادامه همایش، آقایان کسری اسلامی مدیر ارشد فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه، محمد امیر احسان فر و سید محمد امین بیدکی در خصوص علل موفقیت خود، راهکارهای جذب پرتفوی مناسب به ویژه در زمینه بیمه های عمر و تأمین آتیه، راهکارهای موفقیت و همچنین برخی از ویژگی ها و مزیت های شرکت بیمه پاسارگاد مباحث انگیزشی را مطرح نمودند.

در بخش پایانی برنامه اسامی نمایندگان برتر، حائز بالاترین امتیاز و نمایندگان شایسته تقدیر بر اساس عملکرد سال ۱۴۰۰اعلام و با اهدای لوح تقدیر و تندیس توسط مدیر منطقه قدردانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.