×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نشست صمیمانه کارشناسان، نمایندگان و کارگزاران برتر شعبه یزد بیمه نوین با مدیرعامل و معاون پشتیبانی و امور اقتصادی این شرکت برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ در این نشست ضمن بررسی مشکلات و نقطه نظرات شبکه فروش بر ارائه خدمات سریع‌تر و مناسب‌تر به بیمه‌گذاران و گسترش فعالیت‌های بیمه‌ای شعبه یزد با توجه به ظرفیت‌های این استان تأکید شد.

حسین کریم‌خان زند؛ مدیر عامل بیمه نوین با اشاره بر اهمیت شبکه فروش به عنوان یکی از ستون‌های اصلی شرکت‌های بیمه گفت: بخش بزرگی از دستاوردهای بیمه نوین در حوزه فروش مرهون تلاش‌های نمایندگان است و تعامل مؤثر و هم افزایی کارشناسان شعبه و ستاد با اعضای شبکه فروش یکی از استراتژی‌های مهم در این شرکت است و هر چه شبکه فروش یک شرکت کارآمدتر باشند، اعتماد بیمه گذار به محصولات و خدمات بیمه نیز بیشتر خواهد بود.

وی همچنین از رونمایی یک محصول جدید بیمه عمر و سرمایه گذاری خبر داد و گفت: طراحی محصولات جدید بیمه‌ای بر اساس نیاز روز مشتریان یکی از استراتژی‌های اصلی شرکت بیمه نوین است که هر محصول جدید بر اساس رویکرد مشتری مداری و شناسایی ریسک‌های نوظهور در صنعت بیمه و در اتاق فکری با همفکری و تعامل کارشنان و مدیران برنامه ریزی و تدوین می‌شود.

بر اساس این گزارش تمرکز بر افزایش کارآمدی کارشناسان شعبه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آموزشی موجود و برنامه ریزی جهت ارتقای انگیزه و توانمندی‌های نمایندگان از تأکیدات مدیر عامل بیمه نوین در این دیدار بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.