×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،حمیدرضا عظیمی افزود: بانک شهر در راستای عمل به رسالت اجتماعی خود جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت سرمایه های انسانی فعال در شعب و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، اقدام به برگزاری جشنواره همراه شهر کرده است.
عظیمی در ادامه با اشاره به جزئیات برگزاری جشنواره “همراه شهر”،ادامه داد: در این جشنواره که تا آخر خرداد ماه امسال ادامه دارد، به تمام مشتریانی که نرم افزار همراه شهر را در تلفن همراه خود حتی قبل از زمان جشنواره نصب و فعال کرده اند ۱۰ امتیاز تعلق می گیرد.
مدیرمرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با تاکید بر اینکه نرم افزار “همراه شهر” قابل نصب برای نسخه اندروید و ios تمامی گوشی های همراه است، گفت: پس از دانلود و نصب نرم افزار از طریق لینک های ارائه شده در سایت بانک شهر به نشانی:
https://shahr-bank.ir/general_content/96709/96709.htm جهت فعالسازی نرم افزار و دریافت نام کاربری و رمز عبور به شعب بانک شهر مراجعه کنند.
عظیمی خاطرنشان کرد: البته باید اعلام کنم که مشتریان بانک شهر حتی بدون نیاز به نام کاربری و رمز عبور هم می توانند پس از نصب نرم افزار و قبل از ورود رمز و نام کاربری از خدماتی همچون پرداخت قبوض یا خرید شارژ و… استفاده کرده و در جشنواره شرکت کنند.
مدیرمرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با بیان اینکه هر تراکنش در نرم افزار همراه شهر ۳ امتیاز در بر خواهد داشت،گفت: ۳جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی به بالاترین دریافت کنندگان امتیاز و ۳ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی به قید قرعه به کاربران این نرم افزار اختصاص داده خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.