×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری جشنواره انتخاب خانواده موفق کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی

سازمان تأمین‌اجتماعی با هدف تکریم بنیان خانواده، جشنواره انتخاب خانواده موفق کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی , شرکت‌ها و مؤسسات تابعه این سازمان را در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌کند. سازمان تأمین‌اجتماعی هر ساله جشنواره انتخاب و معرفی بازنشسته و مستمری‌بگیر نمونه این سازمان را برگزار می‌کند و در سال جاری در کنار این جشنواره و برای نخستین بار، جشنواره انتخاب خانواده موفق را نیز در سطح کارکنان این سازمان برگزار خواهد کرد.

به‌گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، تبیین اهمیت جایگاه، منزلت و کارکردهای خانواده در نظام اسلامی؛ تشویق، ترغیب و حمایت از تشکیل، تحکیم و تعالی نهاد خانواده در میان کارکنان سازمان؛ فرهنگ‌سازی موضوع فرزندآوری و جوانی جمعیت و معرفی خانواده‌های شاخص در امر تعالی فرزندان و تربیت فرزندان موفق، از اهداف این جشنواره اعلام شده است.

براساس این گزارش، تمامی کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی و مؤسسات و شرکت‌های تابعه این سازمان و همچنین کارکنان بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا) و کارکنان بیمارستان‌های تابعه هلدینگ سلامت تأمین‌اجتماعی (بیمارستان میلاد و البرز و…) می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
در این جشنواره، خانواده‌های موفق براساس شاخص‌های پنج‌گانه شامل خانواده‌های جهادی و ایثارگر؛ خانواده‌های قرآنی، خانواده‌های دارای فرزند بیشتر؛ خانواده‌های دارای فرزند موفق و نخبه علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی و نیز خانواده‌های دارای تحصیلات عالیه انتخاب خواهند شد.
سازمان تأمین‌اجتماعی برای برگزاری این جشنواره به تمام کارکنان بخش‌های مختلف بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی و سرمایه‌گذاری این سازمان فراخوان داده که در صورت تمایل در این جشنواره ثبت‌نام کنند و آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره ۳۰‏ مرداد ۱۴۰۲ خواهد بود.
به موجب دستورالعمل برگزاری این جشنواره، ادارات‌کل و مدیریت‌های درمان تأمین‌اجتماعی استان‌ها، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا) و بانک رفاه کارگران، حداکثر تا پایان مهرماه سال‌جاری نسبت به برگزاری مرحله مقدماتی این جشنواره و نیز اجرای آئین و جشن تجلیل از خانواده‌های موفق اقدام می‌کنند. کمیته ملی جشنواره نیز پس از بررسی مستندات و امتیازدهی به خانواده‌های معرفی شده در استان‌ها، نسبت به انتخاب ۵ خانواده موفق سازمان تأمین‌اجتماعی در سطح ملی حداکثر تا تاریخ ۱۰‏ آبان۱۴۰۲ اقدام خواهد کرد و آئین کشوری تجلیل از خانواده‌های موفق سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور همه خانواده‌های معرفی شده توسط کمیته‌های بدوی، در روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه (مصادف با روز فرهنگ عمومی) برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.